تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران (۸۹/۹/۷)

۱۳۸۹/۰۹/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://persianload.com/wp-content/uploads/2010/04/varzeshi.jpg
جباری: از فوتبال خداحافظی نمی کنم
در حالی که خبر خداحافظی مجتبی جباری هافبک تیم استقلال از فوتبال به گوش می رسید این خبر از سوی هافبک تیم استقلال تکذیب شد.
جباری که به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده در این خصوص به فارس گفت: متاسفانه برخی ها با شایعه سازی به دنبال اهداف خود هستند. این افراد می خواهند من و استقلال را به حاشیه ببرند. خبر خداحافظی من از فوتبال چیزی جز شایعه نیست و با رفع کامل مصدومیتم برای تیم به میدان می روم تا عقب ماندگی چند هفته ای ام را جبران کنم.
جباری خاطرنشان کرد: با روحیه و انگیزه هستم و در صورت به میدان رفتن در بازی های آینده استقلال بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارم.
حریفان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند
با تعیین سهمیه بندی جدید لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۱ حریفان ۴ تیم باشگاهی ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند. بر اساس اعلام کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درمنطقه غرب، ۱۶ تیم حضور دارند که در ۴ گروه ۴ تیمی به رقابت خواهند پرداخت. قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز ۱۶ آذر در کوالالامپور مالزی انجام می شود. از ایران تیمهای ذوب آهن، سپاهان ، پرسپولیس و استقلال در لیگ قهرمانان حضور دارند که در مرحله گروهی در ۴ گروه جداگانه قرار خواهند گرفت.
دیگر تیم های منطقه غرب آسیا :
عربستان: الاتحاد، الهلال، الشباب و النصر
امارات: الوحده، الجزیره، الامارات
ازبکستان: بنیادکار و پاختاکور
قطر: الغرافه و الریان
همچنین یک تیم از مرحله پلی آف انتخاب خواهد شد. در این مرحله نیز ۴ تیم السد قطر، العین امارات، الاتحاد سوریه و دمپوی هند حضور دارند که در دو بازی نیمه نهایی به مصاف هم می روند. برنده ها در بازی فینال مقابل هم قرار می گیرند و در نهایت تیم برنده به جمع ۱۵ تیم دیگر منطقه غرب آسیا می پیوندد.
نکته جالب درباره تیم های حاضر در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا، حضورتیم الامارات است که فصل پیش به لیگ دسته دوم امارات سقوط کرد و اکنون رقابت های خود را در لیگ دسته دوم فوتبال این کشور پیگیری می کند.
۱۰ آذر جام حذفی قرعه کشی می شود
مراسم قرعه کشی رقابت های جام حذفی از مرحله یک هشتم روز چهارشنبه دهم آذر، ساعت ۱۴ انجام می شود. برهمین اساس نمایندگان هیاتهای تهران، کهکیلویه و بویر احمد، صنعتی کاوه و شهرداری یاسوج باید دراین مراسم حضور داشته باشند.
دست عقیلی شکست
هادی عقیلی مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با شکستگی مچ دست مواجه شد تا حضور او در بازی برابر پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
او در بازی دوستانه سپاهان برابر سپاهان نوین در برخوردی که با بازیکن حریف داشت با کف دست روی زمین آمد و از ناحیه مچ دچار شکستگی شد. این اتفاق حضور او را در بازی با پرسپولیس در هاله ای از ابهام قرار داده است، ولی پزشکان سپاهان در تلاش هستند با شیوه های مخصوصی عقیلی را آماده این بازی کنند.
پژمان نوری: بزرگی مان را با شکست دادن پرسپولیس ثابت کردیم
استقلال تهران در شهر انزلی کار راحتی نخواهد داشت و بازیکنان ملوان چشم به سه امتیاز این دیدار خانگی دوخته اند. اینها حرفهای پژمان نوری کاپیتان ملی پوش ملوان است که روز سختی را برای آبی پوشان تهرانی در انزلی پیش بینی می کند.
* در آستانه بازی با استقلال شرایط ملوان راضی کننده هست؟
** ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و آماده بازی با استقلال هستیم. تنها مشکل ما مصدومان تیم هستند که امیدوارم شرایط حضور در این بازی حساس را به دست آورند اما در مجموع اوضاع تیم ما خوب است و برای بازی با استقلال مشکل چندانی نداریم.
* شرایط حریف را چطور ارزیابی می کنید؟
** به هرحال استقلال همیشه تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. استقلال در حال حاضر در کورس قهرمانی است و قطعاً در انزلی به دنبال نتیجه است تا از مدعیان دیگر لیگ عقب نیفتد. استقلال کادرفنی خوب و با تجربه و بازیکنان بزرگی دارد که در این بازی بدنبال امتیاز هستند.
* یعنی استقلال دنبال امتیاز در این بازی نباشد؟
** آنها تلاش خودشان را خواهند کرد تا امتیاز بگیرند چون می خواهند جزو صدرنشینان لیگ باشند اما با توجه به انگیزه و روحیه ای که بازیکنان ملوان دارند، در این بازی امتیازی به حریف نخواهد رسید.
* خیلی با اطمینان دراین رابطه صحبت می کنی؟
** ملوان تیم کوچکی نیست و بازیکنان خوبی هم در اختیار داریم. ما در این فصل بزرگی ملوان را با شکست دادن پرسپولیس در تهران ثابت کرده ایم پس می توانیم استقلال را هم در انزلی شکست دهیم. ملوان در این فصل روی امتیازهای خانگی اش حساب زیادی باز کرده و تمام تلاشمان را می کنیم تا استقلال را ببریم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي