آغاز فروش ویژه آذرماه محصولات ایران خودرو

۱۳۸۹/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.bornanews.ir/images/docs/000032/n00032976-b.jpg
فروش ویژه محصولات ایران خودرو توسط نمایندگی های مجاز بصورت نقد و اقساط همراه با کارت هدیه سوخت،تخفیف ویژه وکارت امداد سیار ۳ آغاز شد.
به گزارش ایکو پرس، گروه صنعتی ایران خودرو درفروش آذرماه ماه ، محصولاتی از جمله سورن و سریر مولتی پلکس ، پژو ۴۰۵ ، پژو پارس ، پژو ۲۰۶ صندوقدار و سوزوکی گراند ویتارا  با شرایط ویژه به بازار عرضه می کند .
سورن مولتی پلکس وسریر

بنا بر این گزارش، در آذر ماه، مدل جدید سورن مولتی پلکس با ترمز ABS،کیسه ابمنی هوا،مجهز به ایموبیلایزر و آنتن اکتیو را می توان بطور نقد با مبلع ۱۷ میلیون و۴۵ هزار تومان و یا به شکل قسطی با مبلغی معادل ۸ میلیون و ۵۵۰هزار  تومان پرداخت باقی آن را درقالب ۳ چک به مبلغ هریک ۳ میلیون و ۲۰۴ هزار  تومان پرداخت کرد.
همچنین خودرو سریر را نیز در این ماه با مبلغی معادل ۲۲ میلیون و۹۵ هزار تومان بطور نقد ویا اقساط با پیش پرداخت ۱۲ میلیون واقساط ۲ میلیون و ۸۷۶هزار  تومان به فاصله هر چک ۴ ماه خریداری کرد .
پژو ۴۰۵
اگر خریدار ۴۰۵ جی ال ایکس هستید می توانید این خودرو را از نمایندگی های مجاز ایران خودرو نقد و اقساط در قالب سه وچهار چک خریداری کنید.اما بطور نقد این خودرو را با نرخی معادل ۱۳ میلیون ۶۸۵ هزار تومان می توان خریداری کرد، البته دوگانه سوز این خودرو نیز ۱۴ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان است. همچنین پژو ۴۰۵ با موتور کم مصرف TU5 را نیز با قیمتی معادل ۱۳ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان می توان خریداری کرد.پژو ۴۰۵ slx نیز با قیمتی معادل ۱۴ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان روانه بازار خواهد شد.
پژوپارس
در این ماه پژو پارس معمولی دو گانه سوز ،پارس سال ،اتومات وELX بصورت نقد واقساط ۳ تا ۴ چک روانه بازار می شود. پژو پارس سال را با مبلغی معادل۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بازار عرضه می شود ونوع دوگانه سوز نیز می توان با مبلغی معادل  ۱۸ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان تومان خریداری کرد.
همچنین در این ایام پارس اتوماتیک نیز بصورت نقد واقساط با قیمتی حدود ۲۰ میلیون تومان به فروش می رود . ضمن آنکه پارس ELX یا همان موتور زانتیایی نیز باقیمتی معادل ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد.
پژو ۲۰۶ صندوقدار
شاید به دلیل افزایش تقاضا برای ۲۰۶ صندوقدار طی ماه های اخیر ؛ فروش مدل های ۲۰۶ اس دی در فروش جدید بیشتر شده است به طوری که هر ۴ مدل صندوقدار یعنی v20-v1-v8-وv9 بصورت نقد واقساط وجود دارد البته تنها ۲۰۶ صندوقدار v1 گزینه فروش اقساطی آن حذف شده است و این خودرو به همراه ایربگ ، ترمز abs با قیمتی معادل ۱۵ میلیون و۷۴۰ هزار تومان تنها بصورت نقد روانه بازار می شود. اگر به قیمت مدل های متنوع ۲۰۶ صندوقدار توجه کنیم خواهیم دانست که ارزان ترین۲۰۶ صندوقدار مربوط به مدلv20 با قیمتی معادل ۱۴ میلیون و۶۴۰ هزار وگران ترین آن مربوط به ۲۰۶ v9 با قیمتی معادل ۱۹ میلیون و۳۴۰ هزار تومان است.
پژو ۲۰۶ هاچ بک

فروش ۲۰۶ هاچ بک نیزدر این ماه به ۲۰۶ تیپ ۵، تیپ ۲،تیپ۶ اختصاص دارد . البته ۲۰۶ هاچ بک تیپ۲ در دو مدل با ایربگ وبدون ایربگ به بازار می آید. که نوع ایربگ دار آن با ۱۰۰ هزار تومان بیشتر با قیمتی معادل ۱۴ میلیون و۲۹۰ هزاز تومان روانه بازار خودرو می شود.
۲۰۶ تیپ ۵ در این ماه بصورت نقد وبدون شرایط اقساطی به بازار می آید، قیمت این خودرو معادل۱۶ میلیون ۵۳۰ هزار تومان خریداری کرد.
۲۰۶ تیپ ۶ نیز در فروش ایران خودرو موجود است که این خودرو نیز با قیمتی حدود ۱۸ میلیون ۵۴۰ هزار تومان به بازار عرضه می شود .
سوزوکی گراندویتارا
سوزوکی گراندویتارا این روزها با توجه به افزایش حجم موتور و ارتقای تکنولوژی ان در سال جاری، با کارت طلایی به بازار عرضه می شود.
ایران خودرو در حال حاضر ۴ مدل سوزوکی گراندویتارا به بازار عرضه می کند.دو مدل آن دنده ای ودو مدل دیگرآن اتوماتیک است. تحویل این خودرو ها در این ماه به دلیل ازدیاد سفارش به ۹۰ روز افزایش یافته است .اکنون قیمت سوزوکی گراندویتارا در بازار نسبت به نرخ کارخانه ای آن تا ۲ میلیون تومان بیشترخرید وفروش می شود.
قیمت کارخانه ای سوزوکی گراندویتارا دستی ساده معادل ۵/۳۸ ؛دستی فول ۶۶۰/۴۰؛اتومات ۰۷۰/۴۳ وسوزوکی اتومات فول نیزمعادل ۴۵ میلیون و ۴۷۰ هزار تومان در این ماه از طریق نمایندگی های ایران خودرو به بازار عرضه می شود. البته تمامی این خودرو ها را می توان در قالب۳و۴ چک خریداری کرد. ضمن آن که تمامی سوزوکی های گرندویتارا در این ماه با کارت امداد سیار ۳ روانه بازار می شوند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي