نتیجه بازی سپاهان با پرسپولیس

۱۳۸۹/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات



هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی به پایان رسید که در حساس ترین دیدار این هفته تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران شکست سنگینی را برابر سپاهان پذیرفت و از جمع صدرنشینان عقب افتاد.
 در یکی از دیدارهای هفته شانزدهم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 15 امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود که در پایان این دیدار را با نتیجه 4 بر یک به حریف خود واگذار کرد.
در این دیدار که به قضاوت محسن قهرمانی و در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی ابتدا شاگردان علی دایی در دقیقه 31 توسط تیاگو به گل برتری دست یافتند اما ابراهیم توره در دقیقه 41 بازی را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم و در شرایطی که پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به مهمان خود داشت، علی دایی و امیرقلعه نویی دست به تعویض زدند که در این بین قلعه نویی موفق تر بود و پس از به میدان فرستادن نویدکیا و یانوش تیمش به دو گل دست پیدا کرد. ابتدا در دقیقه 66 هادی عقیلی از روی یک ضربه پنالتی دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد. در این صحنه که پرسپولیسی ها اعتراض زیادی به قضاوت محسن قهرمانی داشتند، مجتبی شیری پشت محوطه جریمه روی پای توره تکل زد اما داور با این توجیه که داخل محوطه جریمه بوده است اعلام پنالتی کرد.
دقایقی بعد خسرو حیدری از بهم ریختگی خط دفاعی پرسپولیس استفاده کرد و گل سوم تیمش را وارد دروازه پرسپولیس کرد. در دقیقه 86 بازهم محسن قهرمانی به سود سپاهان اعلام ضربه پنالتی کرد که رضا عنایتی این ضربه را به گل چهارم سپاهان تبدیل کرد.
علی دایی که اوایل هفته جاری با حکم کمیته انضباطی محرومیتش برای انجام مصاحبه ها لغو شد، شروع خوبی در دوره جدید نداشت و با 4 گل برابر سپاهان شکست خورد تا سنگین ترین شکست سرخپوشان در ورزشگاه آزادی در لیگ دهم رقم بخورد. با این شکست پرسپولیس فاصله اش با تیم های ذوب آهن و استقلال در صدر جدول را کمی بیشتر کرد و روند نزولی اش را آغاز کرد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي