اصفهان فردا تعطیل شد

۱۳۸۹/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

در این شرایط آلودگی هوای اصفهان از مرز هشدار گذر کرده و به شرایط اضطرار رسیده و مدیریت استان را به این نتیجه رساند که این شرایط برای فعالیت عمومی مردم اصفهان بسیار خطرناک است.
فارس: استاندار اصفهان اعلام کرد: برخی از شهرستان‌های استان اصفهان از جمله مرکز استان، فردا (سه‌شنبه) به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
علیرضا ذاکر اصفهانی اظهار داشت:‌ به دلیل شرایط جوی خاص و استقرار جبهه هوای سرد که امکان وزش باد را در هوای اصفهان محدود می‌کرد، آلودگی هوای اصفهان افزایش یافته است.
وی بیان داشت: در این شرایط آلودگی هوای اصفهان از مرز هشدار گذر کرده و به شرایط اضطرار رسیده و مدیریت استان را به این نتیجه رساند که این شرایط برای فعالیت عمومی مردم اصفهان بسیار خطرناک است.
استاندار اصفهان تأکید کرد: بر همین اساس و بنا به تصمیم شورای بحران استان؛ فردا، سه‌شنبه، نهم آذرماه دستگاه‌های دولتی و مرکز آموزشی به جز مراکز خدمت‌رسان نظیر بانک‌ها، شهرداری‌ها، مراکز امدادی و بیمارستان‌ها در کلانشهر اصفهان، شاهین‌شهر، زرین‌شهر، فلاورجان، خمینی شهر و برخوار تعطیل است.
وی اضافه کرد: تاکنون و براساس جلسه شورای بحران اصفهان فردا در برخی شهرستان‌های این استان تعطیل اعلام شده و مابقی شهرستان‌های استان تعطیل نیستند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي