مصاحبه همراه با تصاویر متفاوت از مریلا زارعی

۱۳۸۹/۰۹/۰۹ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

این روزها برخی از بازیگران سینمای ایران به سفر حج مشرف شده اند.اما مریلا زارعی بازیگر محبوب سینما سال 86 به سفر حج رفته است.از این رو شما را به خواندن مصاحبه و دیدن تصاویر از مریلا زارعی دعوت می کنیم.
هرکس آرزو دارد که به سفر حج برود.هرکس دوست دارد که سنی را برای این سفر انتخاب کند.چه شد که شما سال 86 را برای این سفر انتخاب کردید؟
مریلا زارعی:بسیار ناگهانی شد.همیشه این آرزو را داشتم که در جوانی به این سفر معنوی بروم.خیلی وقت ها با خدا حرف می زدم که چه زمانی می خواهد من را به خانه اش دعوت کند و خوشحالم که توانستم زمانی که نفس می کشم به حج بروم و خدا را شکر می کنم(کمی بغض و گریه).
چرا اینقدر دوست داشتی که زود به خانه خدا بروی؟
مریلا زارعی:دلیلش را می توانم بگویم که هرکسی می رفت و بر می گشت از آنجا تعریف می کرد.می گفتند:همه جای دنیا یک طرف,دیدن مکه و خانه خدا هم یک طرف.خیلی باعث شد که مشتاق شوم به این سفر به خاطر همین برخی از کارهایم را تعطیل کردم تا به خانه خدا بروم.
آیا ثبت نام کردید؟
مریلا زارعی:نه.سفر حج من داستان دارد.
می توانید برای ما تعریف کنید؟
مریلا زارعی:چند سال پیش مادرم به همراه چند تا از فامیل های نزدیک برای سفر حج ثبت نام کردند و سال 86 نوبتشان شد.حس عجیبی داشتم و دلم می خواست جای مادرم به این سفر بروم.مادرم می گفت تقصیر خودت هستش که ثبت نام نکردی.مادرم به مکه رفت و ما تلفنی در ارتباط بودیم.اولین شب به مادرم زنگ زدم و گفتم که مکه و خانه خدا چه جوری هستش.مادر می گفت انشالله که خودت می آیی و می بینی.از مادرم پرسیدم که اینکه می گویند آرامش می دهد درست است.مادرم در جواب باز هم گفت اگر لیاقتش را داشته باشی و خدا قسمتت کند خودت می آیی و می بینی.آن شب حال دگرگونی داشتم.فردای آن روز یکی از بستگان دور ما به من زنگ زد و گفت که من دو تا فیش مکه دارم و به دلایل کاری نمی توانم بروم و همسرم نیز منصرف شده است.یکی از فیش ها را به بستگان دیگر داده ام و این یکی را نمی دانم چرا به دلم افتاد که به شما بدهم.باور کنید آن لحظه نمی توانستم جلو اشک هایم را بگیرم.به صورت فیش را گرفتم و کارهاینکی را انجام دادم و دوهفته بعد از آن و پس از برگشت مادرم به سفر حج رفتم.












تصویر(1از4)



































































0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي