فال فردا 9 آبان89

۱۳۸۹/۰۹/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://sites.google.com/site/takpesar12/Home/taktazz.jpg
فروردین: اگرچه شما امروز جدی تر از گذشته هستید، ولی بلند پروازی و جاه طلبی‌تان فرصت خیلی خوبی برایتان فراهم می‌کند. اما این سخن بدین معنی نیست که شما فقط به خاطر رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید، دوست دارید سخت کار کنید. با وجود چرخش بهرام یعنی سیاره فرمانروای شما و نپتون جادویی اتفاق شگفت انگیزی در شرف وقوع است. اما این رویداد بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید طول می‌کشد. ولی شما باید بدانید رویاپردازی کردن در مورد هر چیزی اولین قدم برای موفقیت است.

اردیبهشت: شما امروز می‌توانید به اندازه یک فرد قدیس صبور باشید، اما این دلیل نمی‌شود که شما فرد مقدسی باشید!! شما فقط می‌دانید که چه خواسته‌هایی دارید و کارهایی که برای رسیدن به آنها لازم است را انجام خواهید داد. اگر شرکت کردن در یک بازی طولانی برایتان منفعت دارد، پس آن کاری است که شما باید انجامش دهید. فقط مطئمن شودید افکارتان همان چیزی است که ارزش صبر کردن را دارد.

خرداد: شما امروز کاملاً رویاهای خود را جدی گرفته‌اید و از افراد دیگر هم انتظار دارید همین کار را بکنند. اما شاید با عکس العمل‌های خیلی به موقع و سریع عمل نکنید، چراکه اعتقاد دارید فرصتی برای جبران کردن چیزهای که از دست داده‌اید دارید. به جای اینکه از گفتگوهای احساسی و پرمعنی چشم پوشی کنید، با ایجاد کردن یک تصویر ذهنی جذاب به سویشان جذب شوید. فقط یادتان باشد این گفتگوها واقعی است!

تیر: شما امروز احساس نمی‌کنید بار تمام دنیا روی دوش‌هایتان سنگینی می‌کند! اما یک نفر سعی دارد شما را به این مسیر بکشاند. اگر یکی از دوست‌های صمیمی‌تان اشتباهی را به دروغ به گردن شما بیندازد، شاید امتحان کردن خود ایده خوبی باشد. اما مشکل اصلی شما این نیست. شما نباید به هیچ وجه اجازه دهید افراد دیگر اعتماد به نفستان را ازتان بگیرند.

مرداد: اگر عشق و علاقه شما به مهمانی کاهش پیدا کرده نگران نشوید. این روند زیاد طول نمی‌کشد؛ شما در حال پیدا کردن جایگاه خود در زندگی هستید. حتی اگر امروز کارهای لذت بخش زیادی انجام ندادید نارحت نشوید، چراکه روزهای خوش و لذت بخش زیادی پیش رو دارید. با تمرکز کردن و فکر کردن به روزهای خوش آینده، ذهن خود را از فکر کردن به ناراحتی‌های گذشته آزاد کنید.

شهریور: اگر شما به خاطر استرس‌هایی که در محل کار با آنها مواجه شده‌اید عصبانی هستید، باید بدانید که اوضاع روند ثابت خود را پیدا می‌کند. اما این اتفاق‌ها شور و هیجان خاص خودش رادارد و به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. پس الان چه چیزی اهمیت بیشتری دارد؟ هم اکنون لذت بردن از زندگی مهم ترین چیز است و استرس‌هایی که با آنها روبرو می‌شوید کوچکترین اهمیتی ندارند. مکانی آرام پیدا کرده تا در آنجا بتوانید نگرش خود را تغییر داده و آن را بهتر کنید.

مهر: امروز سیاره بخت شما یعنی ونوس مهارت‌های یکنواخت و ثابتی را از کیوان می‌گیرد و شما را قادر می‌سازد که با رفتاری محتاطانه آرزوهای خود را ابراز کنید. شاید شما از آنها درخواست کمک نکنید، اما آنها می‌توانند دقیقا بفهمند که چه می‌خواهید. با وجود اینکه بهرام می‌تواند موفقیت شما را به تاخیر بیندازد. اما شما بالاخره به وقت خودش به خواسته‌هایتان می‌رسید. فقط فراموش نکنید که رسیدن به رضایت واقعی ارزش صبرکردن را دارد.

آبان: باوجود اینکه امروز به فکر تفریح و خوشگذرانی هستید، ولی فعلاً وقت کار کردن است. شما کارهای خیلی زیادی برای انجام دادن دارید و به راحتی نمی‌توانید همه آنها را تمام کنید. اما سعی نکنید کارها را یکدفعه و با هم انجام دهید. جدی باشید، زمان کافی صرف کنید و هر کاری را با دقت انجام دهید تا مجبور نشوید آن را دوباره انجام دهید.

آذر: بیشتر اوقات انتظار داریم اتفاقات خوب تا ابد ادامه داشته باشند، ولی در واقع این گونه نیست. این سخن بدین معنی نیست که شما به دردسر می‌افتید؛ بلکه انرژی خیلی زیاد روزهای گذشته حالا در حال کمرنگ تر شدن هستند. اگر شما با دقت به زندگی گذشته خود نگاهی بیندازید، می‌بینید که حتی مواقعی که زیاد شور و هیجان نداشته‌اید، عشق همیشه در زنگی‌تان وجود داشته است. پس منتظر نمانید که اوضاع بهتر شود؛ عشقتان را با کسانی که می‌دانید شایستگی‌اش را دارند سهیم شوید.

دی: انفجار خیلی شدید احساسی می‌تواند شما را از خواب غفلت بیدار کرده و چیزهایی که ازشان اجتناب می‌کردید را به یادتان بیاورد. اما نیازی نیست که همه چیز را برای خود تثبیت کنید. میزان آگاهی شما فعلاً برای شروع کار مناسب است. به جای اینکه یکدفعه اختیار خود را از دست بدهید بهتر است که اطلاعات خود را فعلاً آشکار نکنید، سپس فکر کنید ببنید زمانی که این اطلاعات را نداشتید چه کاری انجام می‌داید.

بهمن: شما امروز زیاد دوست ندارید در اجتماع ظاهر شوید، اما این تمایل شما به انزوا زیاد طول نخواهد کشید. اگر قبلاً برای فعالیت‌های اجتماعی انرژی زیادی صرف می‌کردید، پس برای انجام دادن کارهایی که ارزشمندند این گوشه گیری خود را بشکنید. فعالیت‌های اجتماعی را با اندیشه و تفکر کردن قاطی نکنید. هیچ اشکالی ندارد که بعضی اوقات محدوده‌هایی را برای خود تعیین کنیم.

اسفند: شما می‌توانید دوباره با رویاهای خود ارتباط برقرار کنید و بنابراین امروز به خاطر کارهایی که قرار است انجام بدهید کمتر احساس نگرانی می‌کنید. شما شاید بیش ازحد محتاط باشید، اما خوش بینی‌تان هنوز زندگی‌ای که خواهانش هستید را برایتان فراهم آورده است. شما فهمیده‌اید که در شرایط اقتصادی سخت خوشبختی تان بستگی به خریدهای بیشتر ندارد. برای اینکه شما هم اکنون در چنین مواقعی به جای اینکه به پیشرفت حرفه‌ای خود فکر کنید، وقت‌تان را با دوستانی می‌گذرانید که باعث رشد معنوی در شما می‌شوند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي