ترجمه آهنگ اطبطب نانسی عجرم

۱۳۸۸/۰۷/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

دانلود ترانه : اطبطب

دانلود دموي تصويري : اطبطب

معني : آزار مي دهم
شاعر: ايمن بهجت قمر
آهنگساز : طارق مذکور

يا طبطب و ادلع
او را آزار مي دهم و برايش ناز مي کنم

يا يقولي انا تغيرت عليه
به من مي گويد که رفتارم با اوعوض شده است

وانا ازعل اولع
با او قهر مي کنم و خود را براي او لوس مي کنم

ما هو كل همه ازاي ارضيه
و او همیشه منتظر این است که من منتش را بکشم

قلوله ده انا برده ساعات في حالات
به او بگویید که من نیز مانند او هر لحظه رفتاری دارم

مره ازعل مره اديله عيني
گاهی وقتها قهر می کنم و بعضی وقتها چشمانم را به او می بخشم

مين فينا على حاله كل الاوقات
کدام یک از ما همیشه در یک حالت به سر می بریم

ده تاعبني اوي طلع عيني
این رفتار واقعا من را خسته کرده است

لو ازعل منه و قصر
اگر با او قهر کنم و اهمیتی به او ندهم

يقول باقصر في حقه و ياخذ جنب
می گوید که من دیگر او را دوست ندارم و از من دوری می کند

و لو افهمه يقول باظلمه
و اگر به او بفهمانم که دوستش دارم می گوید که من ظالم هستم

يفضل يحسسني بميت ذنب
و باعث می شود که عذاب وجدان پیدا کنم

قال انا بتغير ولا ده عقله صغير
به من می گوید این منم که عوض شده ام یا اینکه من واقعا کم عقل هستم

حير قلبي معاه
واقعا از دست او دچار پریشانی شدم

و حكم القوي بموت فيه اوي
ولیکن مجبورم تحمل کنم زیرا او درعشق از من قویتر است

و ده اللي صبرني على هواه
و این تنها چیزی است که باعث شده درد عشق او را تحمل کنم

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي