ترجمه اهنگ انت مصری نانسی عجرم

۱۳۸۸/۰۷/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

دانلود ترانه : انت مصري

ترجمه از : هلنا

لو سالتك انت مصري
اگر از تو بپرسم که آيا مصري هستي

تقولي ايه؟؟
چه جوابي مي دهي؟

تقولي مصري ابن مصري
به من مي گويي من مصري هستم و پدرم هم اهل مصر مي باشد

و ابن مصر الله عليه
و من زاده مصر هستم و خدا شاهد اين کلام من است

قولها باعلي صوت
با بلندترين صدا اين را به زبان بياور

و ارفع راسك لفوق
و با افتخار سرت را بالا بگير

انا مصري و ابويا مصري
و بگو من مصري هستم و پدرم مصري است

بسماري و لوني مصري
رنگ پوست سبزه من نيز مصري مي باشد

و بخفة دمي مصري
و بانمک بودنم نيز به خاطراين است که از مصر هستم

و كل مصري الله عليه
و تمام وجودم مصري است و خدا شاهد اين حرف من است

ملوك الجدعنه
حکمرانان ما  قبايل و عشاير مصرهستند

و دي حاجه في طبعهم
و اين پادشاهي در خون آنهاست

و عشقاهم انا
و من آنها را بسيار دوست دارم

و اتمنى حبهم
و آرزو دارم آنها نيز به من علاقه داشته باشند

شربت من نيلها ....مصر
از آب رود نيل نوشيدم  اي مصر

و قلبي حنلها .... مصر
و قلبم سرشار از مهرباني به مصر شد اي مصر

و قلت اغنلها غنوة محبه و فرح
و با خود گفتم بايد براي مصر ترانه اي سرشار از شادي و دوستي بخوانم

يارب تحميها .... مصر
خدايا مصر را تحت حمايت خود قرار بده

يارب خليها ... مصر
خدايا مصر را تا ابد محفوظ نگاه دار

انصرها ... عليها
و آن را هميشه بر دشمنانش پيروز بگردان

و احميها من كل شر
و از تمام بلاها و اتفاقات ناگوارحفظ کن

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي