ترجمه اهنگ قول حنساكي

۱۳۸۸/۰۷/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

نانسی عجرم

دانلود ترانه : قول حنساكي

معني : به من بگو که من را فراموش خواهي كرد

شاعر : دین محمد

آهنگساز : حسن ابو السعود

قول حانساكی
به من بگو که من را فراموش خواهي كرد

نفسي بس اسمعها وانت بتقولها لي
تنها آرزویم این است که آن را از زبان تو بشنوم

قول حانساكی
به من بگو که من را فراموش خواهي كرد

مش انت حاسس الكلمة سهلة
اگراحساس می کنی که گفتن این کلمه خیلی آسان است

طب قولها لي
پس آن را به من بگو

هي كلمة لو قدرت تقولها قولها
اگر می توانی که این کلمه را بگویی پس آن را بگو

هي كلمة لو مكانك مش حقولها
ولیکن این کلمه ایست که اگر من به جای تو بودم هیچ وقت آن را نمی گفتم

وحياة كل اللي بيننا
به تمام چیزهایی که بین ما وجود دارد  قسم می خورم

وحياة قلبي اللي شايفك
به قلبم که تو را دیده است سوگند می خورم

هانساك قبل الكلمة ما تفارق شفايفك
که قبل ازاینکه کلمه فراموشت می کنم ازلابه لای لبهایت خارج شود , من تو را ازیاد می برم

قول حانساكی
به من بگو که من را فراموش خواهي كرد

فكر كتير علشان لو أنت قولتها
قبل از آنکه این کلمه را به من بگویی خوب فکرکن , زیرا اگر که توآن را به من بگویی

مش راجعة ليك
من دیگر به سوی تو باز نمی گردم

احسبها صح علشان أكيد
ولیکن مطمئن باش که گفتن این کلمه درست است زيرا گفتن آن 

حيكون تمنها كتير عليك
باعث خواهد شد که تو بهای سنگینی بپردازی

أنا لو حسيتها في عينك
اگر من لحظه ای آن را در بین چشمانت احساس کنم

حتفرق بيني وبينك
باعث جدایی من و تو خواهد شد

اوقات كتير كان ليا حق أقولك انسى
خیلی وقت ها من این حق را داشتم که به تو بگویم که فراموش کن

ما قولتهاش
ولیکن من آن را نگفتم

وانت ماسبتش غلطة وحدة في الهوى
و تو هیچ گناهی را درعشق باقی نگذاشتی

ما غلطتهاش
که آن را انجام نداده باشی

خبيتها وقلبي شايلها
ولیکن من کلمه فراموش کن را در قلبم پنهان کردم و درد آن را به دوش کشیدم

مع أنك تستاهلها
با اینکه تو لیاقت این را داشتی که به تو این کلمه را بگویم

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي