یک اصل در آرایش چشم و ابرو

۱۳۸۸/۰۷/۲۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

یک اصل در آرایش چشم و ابرو

همانطور که قاب دور یک تابلو میتونه باعث بشه که اون تابلو زیباتر نشون داده شه ، ابرو نیز مانند یک فریم در اطراف چشم است و باعث میشه که چشم ها قشنگتر به نظر برسند. در اینجا چند تا نکته خیلی کوچیک رو در مورد ابرو براتون مینویسم که میتونه کمک زیادی به زیبایی چشم های شما کنه.
» اول اینکه روبروی آینه بایستید و مستقیم به ابروهاتان نگاه کنید. سعی کنید خطی فرضی از پایین بینی خود تا نقطه شروع ابروتون روی صورتتون تصور کنید. برای اینکار میتونید از یک خودکار استفاده کنید و اونو روی صورتتون بذارید. مث عکس از پایین و کنار بینی تا نقطه A خطی فرض کنید.
» حالا خط دوم را طوری در نظر بگیرید که انگار از همان نقطه قبلی شروع شده و از کنار سمت راست مردمک چشم شما گذشته و مستقیم به بالای ابروی شما میرود. (نقطه B)
» سوم : خط دیگری را از همان نقطه اولیه شروع کنید و از کنار چشم خود رد کنید. خط را مستقیم ادامه دهید تا از ابروی شما هم بگذرد و به نقطه C برسد. اینجا، همانجایی است که ابروی شما باید پایان یابد.
» حالا باید موهای اضافی رو که زیر و بیرون خط C هست با بند انداختن یا لوسیون های موبر، از بین ببرید و زیر ابرو رو صاف کنید. اگه ابروی شما کوتاهه و اصلا به خط C نمی رسه ، میتونید با استفاده از یه مداد ابروتون رو بکشید تا به خط C برسه .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي