بیوگرافی و عکسهای كيت وينسلت

۱۳۸۸/۰۷/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

كيت وينسلت

كيت اليزابت وينسلت مشهور به رز انگليسي با 168 سانتي متر قد يكي از بازيگران معروف هاليوود است.از كيت مي پرسم كه كدام يك از شخصيتهايي كه تاكنون در نقش آنها بازي كرده است بيشتر علاقه دارد. او جواب مي دهد بالسي.

او ترجيح مي دهد چكمه بپوشد تا كفش معمولي چون احساس مي كند پاهايش بر روي زمين استوارتر است.      

خانه اصلي كيت در انگليس است البته او هم در انگلستان (لندن) و هم در آمريكا (نيويورك) خانه دارد و مي توان گفت مقيم هر دو كشور است به خاطر تعصبي كه به مليت و خانواده خود دارد خانه اصلي خود را لندن مي داند.او بعد از فيلم تايتانيك گفته بود: «من يك انگليسي هستم و هميشه عاشق انگلستان بوده ام من هيچگاه علاقه به ترك كشورم به هيچ دليل خاصي ندارم.»

او در يك خانواده هنرپيشه بدنيا آمد پدرش راجر وينسلت و مادرش سالي بريج ـ وينسلت هر دو بازيگر بودند پدربزرگ و مادربزرگ مادري او اليور و ليندا بريج هم در كار تئاتر بودند. و دايي او رابرت بريج در كار صحنه تئاتر مشغول به كار بود. كيت هم در سن كم به سمت استعداد خود رفت. او در سن 11 سالگي در يك پيام بازرگاني ايفاي نقش كرد. او درس هنرپيشگي را در همان سن شروع كرد و نتيجه آن راه يافتن به دبيرستان هنر بود. در چند سال بعد او به طور مرتب در تئاتر ايفاي نقش مي كرد. او اولين بازي خود را در سن 17 سالگي در نقش يك نوجوان در فيلم Heavenly Creatures بازي مي كرد در اين فيلم دو دختر نوجوان مرتكب يك قتل حيواني مي شوند اگر چه اين فيلم خيلي معروف نشد ولي مورد ستايش منتقدان قرار گرفت.

كيت هنوز يك بازيگر نه چندان معروف بود. او سال بعد (1995) را با بازي در فيلم Sense and Sensibility گذراند. اما او با اين فيلم خود را به عنوان يك ستاره مطرح كرد. او پاداش خود را با يك جايزه از آكادمي انگليس و يك نامزدي اسكار براي هنرپيشه نقش مقابل دريافت كرد. او مسير موفقيت را در سال 1996 با فيلم حملت ادامه داد.

اما نقشي كه او را از يك هنرپيشه عادي به يك هنرپيشه جهاني تبديل كرد. فيلم تايتانيك ساخته جيمز كامرون بود. (محصول 1997). او در اين فيلم نقش رز دويت بوكاتر يك نجيب زاده لب قرمز آتشي مزاج را بازي مي كرد. او در مقابل لئوناردو دي كاپريو ظاهر شد. عملكرد خوب كيت سبب شد كه يك نامزدي اسكار به عنوان بهترين هنرپيشه زن نصيب او شود و او جوانترين هنرپيشه اي بود كه دوباره به اين افتخار مي رسيد.

بعد از موفقيت بيش از انتظار تاينانيك كيت وينسلت به پروژه هاي مستقل اكتفا كرد. در سال 1998در فيلم «شكسپير عاشق» و در سال 1999 در فيلم آنا و پادشاه بازي كرد. كيت در سن 29 سالگي چهارمين نامزدي براي يك جايزه آكادميك را دريافت كرد و او هنوز جوانترين هنرپيشه اي است كه اين افتخار را دارد.        

وينسلت به خاطر شوخي هايي كه با بدجنسي همراه است و تعصب خانوادگي معروف است. او دو خواهر به نامهاي آنا وينسلت و بس وينسلت دارد كه هر دو هنرپيشه هستند. او يك برادر به نام جاش دارد. او در سال 1998 با جيمز تريپلتون دستيار كارگردان ازدواج كرد. آنها در سال 2000 صاحب يك دختر شدند و در سال 2001 از يكديگر جدا شدند. كيت در سال 2003 با سم مندز كارگردان ازدواج كرد و حاصل اين ازدواج هم يك دختر بود.

كيت و لئوناردو دي كاپريو دوستان بسيار نزديكي هستند. فرزندانش به لئوناردو دايي لئو مي گويند او در يك مصاحبه اعلام كرد كه يكسال (از آوريل 2006 تا آوريل 2007) را به خود مرخصي داده تا وقت بيشتري را با خانواده خود بگذراند.

كيت درباره پدر و مادرش مي گويد: «مامان و بابا بيشتر با من دوست بودند تا پدر و مادر، آنها هيچگاه دلواپسي و تشويش برايم بوجود نياوردند آنها به من آموختند خودم باشم.

چند نمونه از دستمزدهايي كه كيت دريافت كرده است.

دستمزد
فيلم

6ميليون دلار
يافتن ناكجا آباد محصول (2004)

3 ميليون دلار
اينگما محصول  (2001)

4.5 ميليون دلار
Quills محصول (2000)

3.6 ميليون دلار

Holly Smoke  محصول (1999)

2 ميليون دلار
تايتانيك محصول (1997)

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي