ترجمه اهنگ انا يللي نانسی عجرم

۱۳۸۸/۰۷/۱۱ | برچسب‌ها: | 1نظرات

دانلود ترانه : انا يللي

دانلود كلليپ تصويري : انا يللي

ترجمه از : هلنا

معني : من هماني هستم كه

شاعر : نزار فرنسيس

آهنگساز : سمیر صفیر

آلبوم : یا طبطب

کشور : لبنان

انا يللي بحبك وحدي انا
من هماني هستم که به تنهايي تو را دوست دارم

انا يللي بريدك لي انا
من همانی هستم که تو را فقط برای خود می خواهم

انا يللي بعمري ببقى أنا
من همانی هستم که تمام عمرم را باقی خواهم ماند

على وعدي يا وعدي
بر پیمانی که با تو بستم باقی خواهم ماند

لوحدي انا
تنها من

الهوى يا حبيبي الهوى أسرار
عزیزم ,عشق سرشار از ناگفتنی ها می باشد

حيرة و غيرة و شوق و نار
پریشانی و حسادت و دلتنگی و گرمی

بتسال كيف بغار عليك
از من می پرسی که چگونه به تو حسادت می کنم

و قلبك علم قلبي يغار
در حالیکه قلب تو به من آموخت که حسود باشم

الدنيي بتحلى و انا وياك
هنگامیکه من با تو هستم جهان زیباتر می شود

غير عمري بلحظة هواك
هوای عشق تو , زندگی من را در یک آن دگرگون کرد

ما كان قلبي بيعرف حب
قلب من معنای عشق را نمی دانست

و لا عنده غالي لولاك
و اگر که تو نبودی هیچ وقت ارزش عشق را نمی فهمید

دانلود کلیب تصویری انا یللی

1 نظرات:

محسن گفت...

با سلام
احتراما بدین وسیله به استحضار میرساند فروشگاه اینترنتی ستاپ (پایگان) به آدرس : www.forosh.biz و www.takmarket.net نسبت به اجرای نوع جدید تبلیغات (فروش درصدی اینترنتی ) اقدام نموده است ، لذا جهت همکاری و کسب درآمد به صورت درصدی و یا در صورت عضو بودن در سیستم ، روش جدید کسب درآمد و یا فروش بیشتر با ما تماس بگیرید .

لطفا اگر ممکن بود اطلاعات زیر را نیز برای ما بفرستید .
آدرس سایت :
آمار دقیق بازدید :
زمینه کاری : 


darsade forosh marboot be mahsoolat CD & DVD barabar ba 40 % boode va darsade marboot be mahsoolate digar
az jomle mahsoolate arayeshi behdashti , einak , tshirt , lavazem khanegi , zivar alat , ketab , kit haye electronici , lavazeme shokhi va sargarmi
25 % mibashad .


با تشکر ، خوران  داخلی 105  - 66465122
id : white_shadows_05

ارسال یک نظر

مطالب قبلي