لا تی شیا کاستا

۱۳۸۸/۰۷/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 تارخ تولد: 11 مه 1978

لا تی شیا کاستا
 تارخ تولد: 11 مه 1978
 محل تولد : نورمندی فرانسه
 رنگ مو: قهوه ای
 رنگ چشم: آبی
 وزن: 57 کیلو گرم
 قد: 171 سانتی متر
 لا تی شیا کاستا مدل معروف و بازیگر فرانسوی در یازده مه 1978 در شهر نورمندی فرانسه به دنیا آمد . دوران کودکی اش را با خانواده اش در همین شهر سپری کرد. در پانزده سالگی همراه با خانواده اش به یکی از جزیره های فرانسه برای گذراندن تعطیلات سفر کرده بود هنگامی که همراه با خواهر کوچکترش در حال بازی کردن و ساختن قلعه شنی بود عکسی از او توسط یکی از عکاسان آژانس مدل گرفته می شود. و این طور می شود که از خانواده وی درخواست می کنند تا برای گرفتن تست ، لاتی شیا را به پاریس بیاورند. زمانی که او وارد سن شانزده سالگی شد عکس او بر سه روی مجله نقش بست . در حال حاضر یکی از شناخته شده ترین مدل هاست او در مجله ماکسیم در رتبه 2 ودر رتبه پنجاهمین زن زیبا قرار دارد در سال 2000 عکس های زیادی از وی به خاطر بازی در یک فیلم فرانسوی به چاپ رسید او بازیگری را از همین سال با بازی در یک سریال فرانسوی شروع کرد و تا به حال در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است.
 او در سن 21 سالگی خانواده خود را ترک کرد و همراه با برادرش آپارتمانی به صورت شراکتی در لندن خریداری کرد تا ادامه زندگی خود را مستقل باشد.
 او می گوید تا جایی که توان دارد کار مدلینگ را ادامه خواهد داد ولی آرزو دارد روزی ازدواج کند و خانواده ی بزرگی تشکیل دهد . و در حال حاضر یکی از مالتی میلیونرهاست

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي