یک تقویم بسیار مفید، زیبا و کم حجم برای دیسکتاپ

۱۳۸۸/۰۷/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

تقویمی خورشیدی(شمسی) است با خاصیت پیام گذاری ،نمایش مناسبت ها،شمارش معکوس،قابلیت ورق زدن تقویم،سازگاری با ویندوز ویستا ،گرافیکی زیبا ، ساختن کتابخانه ابیات ، روزشمار و مبدل تاریخ ،پشتیبان گیری ازپیام ها ، نمایش اوقات شرعی ،کلید های دسترسی سریع برای پیام گذاری و اوقات شرعی که در فایل Read Me همراه با Setup برنامه آمده و دارای چهار قسمت اصلی به شرح زیر میباشد
www.tack.ir
1. صفحه اصلی که در این قسمت قابلیت ورق زدن تقویم گنجانده شده که میتوانید با انتخاب هر روز مناسبت انروز را ببینید و اگر احیانا پیامی برای آنروز گذاشته اید آنرا نیز مشاهده کنید ، البته برای دیدن کامل رخدادهای هر ساله باید فایل مربوط به آن سال را دانلود کنید درصورت دانلود نکردن این فایل از فایل رخداد موجود در برنامه استفاده می شود
2. پیام گذاری همانطور که از اسم ان معلوم است میتوانید پیام های خود را برای تمام ماهها و روزهای سال جاری بگذارید و حتی میتوانید برای یک روز بینهایت پیام زمان دار بگذارید و همچنین میتوانید تمام پیامهایی را که گذاشته اید اعم از زماندار یا تمام وقت ببینید و ویرایش کنید و دراین قسمت نیز میتوانید تاریخچه تمام پیامهایی را که برای هر سالی گذاشته اید ببینید برای دسترسی سریع به پنجره اصلی بر روی روز مورد نظر دابل کلیک کنید.
3. بخش ابزار ها که خود به چندین قسمت تقسیم می شود از جمله تنظیمات که میتوانید برنامه را به سلیقه ی خود تنظیم کنید البته ناگفته نماند که در این قسمت شما میتوانید به روزشمار ، روزشمار معکوس ،پشتیبان گیری ، مبدل تاریخ ، اتفاقات نجومی ، انتخاب ساعر از میان کتابخانه ابیات و اوقات سرعی دسترسی داشته باشید.
4.ابیات: از خصوصیات جالب دیگر این برنامه این است که شما می توانید گزینه نمایش ابیات را فعال کرد تا در موقع راه اندازی سیستم پنجره نمایش پیام ظاهر شده وابیاتی را به صورت اتفاقی از میان کتابخانه ابیات نمایان کند البته میتوانید با راست کلیک بر روی آیکون برنامه درسیستم ترای نیز این ابیات را ببینید.**** و یکی از قابلیتهای این برنامه ساختن کتابخانه ابیات است که میتوانید کتابخانه های ابیات مورد نظر خود را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید البته خود برنامه هم برای نمونه دارای دو کتابخانه جملات قصار و اشعار فروغ فرخزاد است . **** در ضمن برای دانلود کتابخانه های دیگر می توانید از دکمه چک برای آپدیت که در قسمت درباره ی برنامه گنجانده شده است استفاده کنید یا به سایت برنامه سر بزنید.در ضمن فراموش نکینید که اگر از نسخه قبلی برنامه استفاده میکنید ابتدا از برنامه خارج شده و آنرا پاک کنید.
امکانات جدید برنامه :
1 افزایش اختیار کاربر
2 مبدل تاریخ
3 پشتیبان گیری ازپیام ها
4 نمایش اوقات شرعی
5 نمایش تمام رخداد ها برای هر سال که فایل مورد نظر هر ساله در سایت قرار داده می شود
6 اضافه شدن چند کتابخانه به برنامه از جمله جملات قصار که کامل می باشد
7 **** کلید های دسترسی سریع برای پیام گذاری و اوقات شرعی****
***** کلید دسترسی سریع برای پیام گذاری : در پنجره اصلی بر روی روز مورد نظر دابل کلیک کنید
*****کلید دسترسی سریع برای اوقات شرعی : در پنجره اصلی کلید شیفت را گرفته و بر روی روز مورد نظر کلیک کنید
Shift+کلیک بر روی روز مورد نظر

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي