بیوگرافی و عکسهای بريتني اسپيرز

۱۳۸۸/۰۷/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

بريتني يكي از آخرين فوق ستاره هاي نوجوان هزاره بوده است. او در دوم دسامبر سال 1981 در كنتود لوئيزاناي امريكا بدنيا آمد. مادرش معلم و پدرش پيمانكار ساختمان بود. آنها همچنين يك ورزشگاه را اداره مي كردند. بريتني يك برادر بزرگتر به نام برايان و يك خواهر كوچكتر به نام جيمي لين دارد. بريتني را با نام هايي مانند فينكي ، بيت بيت يا بريت هم مي خوانند. او داراي موهاي خرمايي رنگ است ولي موهاي خود را طلايي رنگ مي كند. زماني كه كودك بود عاشق خواندن و رقصيدن بود. او در ژيمناستيك فوق العاده بود و در رقابتهاي بسياري شركت مي كرد. و همچنين در گروه كر كليسا هم ظاهر مي شد.

وقتي كه او هشت سال داشت به كلوپ ميكي موس فرا خوانده شد ولي براي سن كمش بازگردانده شد. اما اين باعث شد كه او به يك آژانس نيويوركي معرفي شود و براي سه تابستان آينده در مدرسه هنرهاي نمايشي حرفه اي نام نويسي كند. اما در چندين محصول آن زمان به عنوان هنرپيشه كودك شركت كرد كه از انجمله ظالم محصول 1991 است. او دوباره در سن 11 سالگي براي ورود به كلوپ ميكي موس تلاش كرد كه نتيجه آن قرار گرفتن در كنار ستارگاني مانند جاستين تيمبرليك و جي. سي. چيسز بود.

با همه اينها او به عنوان خواننده زماني خود را نشان داد كه بوسيله جف فنستر خوانندگي را در شركت Jives Record  در سال 1990 شروع كرد. شركت Jives Record سرمايه گذاري سنگيني بر روي او و آلبومش براي ورود به بازار كرد. در سال 1999 بريتني با البوم Baby, one more time و فروش 13 ميليون كپي به يك موفقيت بين الملي رسيده بود. او اين موفقيت را يك بار ديگر در سال 2000 به عنوان دومين خواننده پر فروش با 9 ميليون كپي تكرار كرد.كنسرت هايش بسيار موفقيت آميز بودند. بريتني ماريا كري و مدونا را مي پرستيد.

او در سال 2001 يك قرار داد 10 ميليون دلاري براي تبليغ نوشيدني هاي شركت پپسي امضا كرد. او در همان سال جايزه موسيقي آمريكايي را بدست آورد.

بريتني در فيلم Croos Roods  كه در ماه مارچ 2002 به نمايش در آمد به ايفاي نقش پرداخت ولي اين فيلم هيچ چيز استثنايي نداشت. در حوالي همان زمان بود كه با دوست پسر خود جاستين تيمبرليك بهم زد او از طرف خوانندگان مجله Cosmopolitan به عنوان زن شوخ و نترس راي آورد. . از طرف مجلة People‌ به عنوان چهارمين شخص با نفوذ و فدرت شناخته شد. همچنين بريتني بيشترين نام جستجو شده در اينترنت است.

او در رابطه با ديگران بسيار مقيد و محتاط است و در اين مورد مي گويد اين زندگي خصوصي من است نه يك شغل براي ديگران تا از طريق اخبار جعلي كه مي سازند پول در بياورند. من هم مانند ديگران هستم غير از اين كه سن كمي دارم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي