10 شیوه آسان برای خوشحال نمودن همسر

۱۳۸۸/۰۷/۲۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

اگر واقعا تصـمیم تـحت تاثیر قـراردادن و خـوشحال نمودن همسر خود را دارید نكات زیر را دنبال كنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.

شماره 1 :

دستورالعمل های رومانتیك تهیه نمایید هنگامیكه همسرتان به خانه می آید، یك موضوع ماجراجویانه كوچك برایش محیا كنیـد. در قسمتی از خانه یاداشتی كه به او بگوید چه باید بكند، قرار دهید. یاداشت دومـی را در محلی كه باید آن كار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب.

توجه داشته باشید كه یادداشتها را بصورتی رومانتیك تدارك ببینید تا خودش را بـتـدریج بـرای شـبی خـاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانـه یـك لـیـوان چـای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یك موسیقی ملایم بگذارد - متـوجـه منظور می شوید؟

شماره 2:

به او بگویید كه زیبا است خصوصا زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیكه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل كار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد كنید. یـادداشتی حاوی این پیغام در كیـفـش قـرار دهـید تا او در طول روز به آن برخورد كند. همچنین ایـمـیلی بـرایـش بـفرستید و بنویسید كه دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و مـمكن است حتـی محـل كارش را زودتر ترك نماید.

شماره 3 :

برایش نامه ای دست نویس بنگارید شاید ایمیل مهمترین ابداع نسـل كنـونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است: اسرار و مكتب رومانتیك یك نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یكی برایش بفرسفید. می تواند یك نامه عاشـقـانـه، داـستانی، اقراری و یا هر آنچه كه همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نكنید.

شماره 4 :

او را به یك رستوران ببرید بیاد داشته باشید كه این عنصر "غافلگیر نمون" است كه باعث به هدف رسیدن میـشـود. بـطور غـیر منتظره به محل كار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی بـبـریـد. حتی می تـوانید غـذای او را آورده و فـی البداهه به یك پیكنیك كوچك بروید. شما پدیده بـرجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی كه همكارانش می بینند كه وی چه مـرد رومانتیكی دارد.

شماره 5 :

غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید. روش پـختـن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خـود را در دریـای مـحـبـت وی غـرق شده ببینید.

شماره 6 :

او را به یك قرار ملاقات "رسمی" دعوت كنید بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به كندی و از دست دادن هیجانات مفـرط روزهای اولیه زندگی پیدا می كنند. این چیزی است كه اغلب زنان تاسف آنرا میخورنـد. بـنـابـراین آن هیجـانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یك ملاقات زیـبـا دعوت نمایید. بهتر است او را به مكانی با كلاس و مجلل كه مستلزم پوشیدن لبـاس رسـمـی مـی بـاشد ببرید برای اینـكه به كار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یك نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

شماره 7 :

برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید یك روز بدون دلیلی خاص هدیه ای منـاسـب كوچكی به او بدهید. بـه او چیزی بدهـید كه برایش ارزش و مـعـنـی داشـتـه باشد. اگر چیزی كه وی به آن احتـیـاج داشـته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب كرده را برایش خریداری كنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.

شماره 8 :

با او برقصید. به همـسرتان یـادآوری كنید كه وقتی با او میرقصید چقدر خوب می توانید اینكار را انجام دهید. میتواند در اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی باشد بدون حضور دیگران. او احساس خواهد كرد كه داخل صحنه یك فیلم بسر میبرد.

شماره 9:

یك شاخه گل به او بدهید مـنـتظر رسیدن روز ولنتاین یا تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یك شاخه گـل بـدهـید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزیـن نـمایـیـد. ابـتـكار داشـتـه بـاشـید و گـلی بـه او بـدهید كه قبلا نداده باشید مانند یك تك شاخه رز یا اركیده. تـحت هیـچ شـرایـطی نـبـاید گیاهانی مانـنـد كـاكتوس را به او داده و ایـن طور وانـمو كـنـید كه نشانه عشق و رمز و راز میباشند.

شماره 10 :

او را نوازش كنید وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته كننده از سركار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی كنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید.

در انتها این نكته را بیاد داشته باشید آنچـیزی كـه همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال كوچك و جزئی شما می بـاشـد. چـیـزهـای كـوچـكی مـانند تهیه یك كاریكاتـور از هـر دوی شـما و یـا ترجـیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي