ترجمه اهنگ قول تاني كده نانسی عجرم

۱۳۸۸/۰۷/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

دانلود ترانه : قول تاني كده

دانلود كليپ تصويري : قول تاني كده

نانسي I Love You 

نانسی دوستت دارم

نانسي I Love You 

نانسی دوستت دارم

ايه قول تاني كده
چی یک بار دیگر بگو

مين تقصد ننا
منظورت ازاین حرف من هستم

حبنا عشقنا هو انت بتتكلم عننا؟
آیا تو داری در مورد عشق و علاقمان صحبت می کنی؟

يا ناسي هواك و اخذ معاك
من عشقت را فراموش کردم و همراه با تو

ليالي و سنين عمرنا
شبها و سالهای زندگیمان سپری شد

ده انا اللي اشتريت و دوبت و هويت
این من بودم که به خاطرت تمام دنیا را رها کردم و درعشقت سوختم و عاشقت بودم

و ضاع من ايديك حبنا
ولیکن تو قدر این عشق را ندانستی

ايه .. اييه
چی چی

قول تاني كده
یه بار دیگه بگو

مين ..مين
کی کی

تقصد اننا
منظورت منم

انت مين ف الهوى و في الشوق
تو اصلا معنای عشق و اشتیاق را نمی فهمی

هو انت حبك ده ايه ماتفوق
تو فکر می کنی که من سرشار ازعشق تو هستم

و لا انت فكرك بكلمه منك
و با یک حرف تو

خلاص حسمحك و حنسى قوام
تو را خواهم بخشید و همه چیز را فراموش خواهم کرد

في الغرام لسه بدري عليك
هنوزعشق برای تو زود است

ولاعمري تاني حفكر فيك
دیگر اصلا به تو فکر نخواهم کرد

ده انا كنت جنبك و سابني قلبك
من در کنارت بودم اما قلبت من را رها کرده بود

اتاري حبك كلام في كلام
معلوم شد که عشقت فقط حرف بود

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي