دانلود آهنگ كل يوم في عمري و ترجمه ی کل یوم فی عمری از الیسا

۱۳۸۸/۰۷/۲۱ | برچسب‌ها: , , | 0نظرات

دانلود آهنگ : كل يوم في عمري

دانلود كليپ تصويري : كل يوم في عمري

المغني : اليسا

الاغنيه : كل يوم في عمري

كل يوم في عمري بيعدي و انت معايا
هر روز که از عمرم  سپری می شود تو در کنارم هستی
فيك بحس اني بيزيد احساس جوايا
به همراه تو حس می کنم که احساس عشق در من بیشتر می شود
و الأ غصب عني بشتاق لعنيك
و مجبور می شوم که برای چشمهایت دلتنگی کنم
اجمل الليالي انا لما تشوفك عيني
قشنگترین شبها برای من وقتی است که چشمانم تو را می بینند
كل شي فبالي بنساه اول ما تجيني
هنگامیکه پیش من می آیی همه چیز را فراموش می کنم
دنتا عندي غالي و بفكر فيك
تو برای من خیلی عزیزهستی وهمیشه به تو فکرمی کنم

بحبك و عارفه كلام الشفايف
دوستت دارم و می دانم که حرفهای لبهایم
ما يقدر يوصل لقلبك هواه
نمی توانند عشق من را به قلبت نشان دهند
و طول عمري خايفه تفارق عيوني
تمام عمر از این می ترسم که چشمان من را ترک کنی
و اعيش كل عمري بستنى لقاه
و همه عمرم به انتظار دیدنت زندگی کنم

اكيد و انت جنبي
هنگامیکه که تو در کنارم هستی حتما
بضمك بقلبي
تو را درون قلبم پنهان می کنم
و احس بعنيه بتحضن عينيك
و احساس می کنم که چشمانم چشمانت را درآغوش می گیرند
و بتغيب علي
و اگر از من دور بشوی
حبيبي شوي
عزیزم کمی از من دور بشوی
بحس انه دايبه بدور عليك
احساس گداختن می کنم و به دنبال تو خواهم آمد

الیسا

الیسا

الیسا

دانلود کلیپ تصویری کل یوم فی عمری

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي