رولا وهبي : از اينكه خواهر هيفا هستم متاسفم

۱۳۸۸/۰۷/۲۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

تو خبراي ديروز يه خبر جالب بود كه بد نديدم براي شما ترجمه اش كنم . گويا هيفا وهبي خيلي شگفت زده شده از حرفهاي كه خواهرش رولا وهبي در چندين روزنامه كثيرالانتشار عربي در مورد هيفا بيان كرده .

هيفا در اين مورد گفته من نمي تونم متوجه بشم كه چرا رولا بايد در مورد من اين حرف ها رو بزنه . اين حرفها جز براي خراب كردن من نبوده ، هيفا اضافه كرده كه اين حرفها خيلي ضالمانه و از روي حسادت بوده .

رولا وهبي در چند روزنامه عربي بيان كرده خيلي متاسفم كه خواهر هيفا وهبي هستم و اين قضيه باعث شرمندگي من هست. رولا همچنين ادعا كرده كه هيفا بي نهايت به ديگران حسودي مي كنه ، مخصوصا به نانسي عجرم ، اليسا و رولا سعد و هميشه خانواده خودش رو از تماشا و شنيدن ترانه هاي اونها منع مي كنه .

هيفا وهبي ادعا كرده كه رولا از نظر روحي متزلزل هست و تحت نظر روانپزشك به سر مي بره . هيفا با اينكه خيلي از دست رولا ناراحت هست ولي اميدواره كه خواهرش هر چه زودتر حالش بهبود پيدا كنه .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي