ترجمه سحرعيون نانسی عجرم

۱۳۸۸/۰۷/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

دانلود : سحرعيون

الاغنيه : سحرعيون

ياي سحرعيونو نظراتو
وااااای ازجادوی چشمانش

اول ماتلاقينا عين بعين
هنگامیکه برای اولین بار چشم در چشم من دوخت

ياي شو مهضومه كلماتو
واااای چه قدر سخنانش دلنشین است

دبت بكلمة كيف لو كانو اتنين
با یک کلمه از سخنانش سوختم اگردو کلمه بود چه می شد

كلمة وصار قلبي بكلمة نارعلى نار بسمه عبسمه
با یک کلمه تنها با یک کلمه قلبم درآتش عشق قرار گرفت
قلبي احتار نساني اسمي مدري كيف ووين
قلبم باعث شد حتی اسمم را هم فراموش کنم نمی دانم چطورو کجا اینگونه شدم
مدري كيف غيرلي امري وحسيت بأمان
نمیدانم چگونه من را تغییر داد و با او احساس آرامش کردم

عمري الي كان آسي بعمري صار بلحظه كان
زندگیم که نسبت به من سنگدل بود دریک لحظه عوض شد
حب جنون انا قلبي حبو ودوبني الغرام
دیوانه وارعاشق او شدم و من را در آتش عشقش سوزاند

وهو داب سلملي قلبه وضحكت لي الايام
و او درآتش عشقم سوخت و به ندای قلبم گوش داد وبه دنیا لبخند زدیم

نانسی عجرم

نانسی عجرم

نانسی عجرم

نانسی عجرم

دانلود کلیپ تصویری سحر عیون

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي