ترجمه ي لمسه ايد نانسی عجرم

۱۳۸۸/۰۷/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

ترانه:لمسه ايد

نام آلبوم: بتفکر فی ایه

لمسه ايد برضي اكيد.... و بنسي ان كنت بعيد
با لمس كردن دستت راضي ميشوم.... و فراموش ميكنم كه دور از من بوده اي
كيف يتوب االهوي مكتوب.... يقسم قلبي ثلاث قلوب
چگونه از عشق توبه كنم كه عشق نوشته شده است.... و قلبم به سه قسمت تقسيم شد
قلب يحبك قلب يدوب.... و قلب يغار عليك
قلبي دوستت داشت قلبي در عشقت ذوب شد.... و قلبي به تو حسادت ميكرد
خدني بحضنك خاف عليي.... حسسني بوجودك فيي
من رو در آغوش خود بگير كه ميترسم.... ميخواهم وجودت را در خود احساس كنم
ما بعرف قيمه عينيي.... غير لما يشوفوك
ارزش چشم هايم را نميدانم.... غير از اينكه تو را ببينم
وعدني تبقي العمر بقربي.... وعدني ماتفرقنا غربه
به من قول دادي كه يك عمر در كنارم بماني.... به من قول دادي كه دوري بين ما فاصله نياندازد
انا روحي و عينيي و قلبي.... خلقوا تا يحبوك
روح و چشم و قلب من.... براي دوست داشتن تو خلق شده اند
اذا حدك ما بقيت.... وعلي كتفك ما غفيت
اگر در كنارت نمانم.... و سر بر روي شانه هايت نگذارم
يعني انا ما عشت بعمري.... و عالدنيي ما جيت
به اين معناست كه در عمرم زندگي نكرده ام.... و به دنيا نيامده ام

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي