21 روش برای دانلود از یوتیوب و سایت های مشابه !

۱۳۸۸/۰۷/۲۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

image45

قبلآ در مورد یک روش مطمئن دانلود از یوتیوب برایتان نوشته بودم. اما مشکلی که در آنجا روش وجود داشت این بود که برای دانلود آن نیاز به نصب نرم افزار داشتید.همچنین امکان دانلود ویدئو از از سایت های مخصوص بزرگسالان نبود. شاید در موقعیتی برای دانلود از یوتیوب باشید که دسترسی به نرم افزار گفته شده نداشته باشید.به همین خاطر امروز قصد دارم که 21 روش برای دانلود از یوتیوب و سایت های مشابه آن(سایتهای اشتراک آنلاین ویدئو مثل گوگل ویدئو ،مای اسپیس ، و… ) را بیان کنم که دیگر این مسئله را تمام کنم! بهتان قول می دهم که دیگر در مورد مطلبی ننویسم و این آخرین مطلبی باشد که در مورد دانلود از اینگونه سایت ها برایتان می نویسم!.

روش های دانلود آنلاین

1.KeepVid: یکی از بهترین سایت ها برای دانلود اینگونه ویدئوهاست.تقریبآ همه ی سایت های مشهور اشتراک ویدئو از image46جمله یوتیوب، ٰگوگل ویدئو ، Metacafe و غیره را در بر میگیرد. دارای امکانات دانلود تنها با یک کلیک از اینگونه سایت ها است.

2.Flashload: می تواند جایگزین خوبی برای گزینه‌ی بالایی باشد. بیش از 50 سایت ویدئوی را ساپورت می کند.

3.Videodownloadx: از نظر توانایی دانلود مثل KeepVid است ولی تفاوتی که با آن دارد این است که دارای امکانات تبدیل آنلاین به 21 فرمت متفاوت ویدئوی است .

4vixy.net: نسبت به KeepVid دارای امکانات دانلود از سایت های کمتری است و همچنین اینکه فرمت های کمی را برای تبدیل کردن ساپورت می کند.ولی خوبیی که دارد این است که خیلی ساده کار می کند و سریع.

5. MediaConverter: یک سایت حرفه ای برای دانلود از سایت های مختلف هم چنین دارای امکانات تبدیل انواع فرمت به صورت آنلاین قبل از دانلود است.به عبارتی شما به کمک این سایت این امکان را خواهید داشت که فایل های ویدئویی را از سایتهای اشتراک آنلاین ویدئو به صورت مستقیم با فرمت دلخواه دانلود کنید. همچنین می توانید با دانلود نرم افزار اختصاصی این سایت دانلود فایل ها با کمک نرم افزار اختصاصی اش انجام دهید.

6.Zamzar: قبلآ در این مورد سخن گفته ام… (ببینید)

7.Kcoolonline: سایتی با امکان دانلود از بیش از 211 سایت اشتراک آنلاین ویدئو است! همچنین این سایت دارای امکاناتی برای تبدیل انواع فرمت ها به هم دیگر است.

8.TubeG: با امکان جستجو در میان ویدئو های یوتیوب و دانلود از میان ویدئو های آن.

9.ilikeyoutube: امکان جستجو و دانلود از سایت یوتیوب.(تنها یوتیوب)

10.Youtubia: با امکان جستجو همچنین استفاده از کلمات کلیدی برای یوتیوب. این سایت تنها امکان دانلود از یوتیوب را فراهم می کند.

افزونه های فایرفاکس برای دانلود

VideoDownloadHelper: این افزونه دومین افزونه پرطرفدار فایرفاکس بوده است.این افزونه امکان دانلود ویدئوهای مخصوص بزرگسالان را هم می دهد.آیا بازهم نیاز به توضیح دارید؟

Video Ook : مثل قبلی است ولی امکانات کمتری را هم دارد.این را هم اگر خواستید تجربه کنید!

اسکریپت گریز ماتکی: این هم برای عاشقان سینه چاک این افزونه! با کمک این اسکریپت می توانید در همه ی ویدئوهای آنلاین یوتیوب(تنها یوتیوب) یک لینک مستقیم برای دانلود خواهید داشت.

کاربران موبایل

اگر خیلی دلتان می خواهد با موبایل هم از این گونه سایت ها دانلود کنید مشکلی نیست! با کمک BiWiFi می توانید به طور مستقیم از سایت یوتیوب و مشاهبه های آن دانلود کنید.

کاربران ویندوز:

Orbit Downloader: احتمالآ نام این نرم افزار برایتان آشنا است.با کمک این نرمافزار کافی است که آدرس لینک مورد نظر خودتان را به نرم افزار بدهید تا برایتان دانلودش کند.

Vdownloader : امکان ساپورت بسیاری از سایت های مختلف اشتراک ویدئویی،تبدیل فرمت آنها به AVI , یا MPEG ، و همچنین امکان دانلود از بعضی از سایت های مخصوص بزرگسالان از جمله ویژگی های این نرم افزار است.

KeepV: امکان دانلود از بسیاری از سایت های دانلود ویدئویی ، و همچنین امکان تبدیل فرمت آنها علاوه بر فرمت های ذکر شده به MP4 .البته این نرم افزار یک نرم افزار دیگر نیز نیاز دارد و آن هم نرم افزار .NET Framework است که اگر از ویستا و یا ویندوز 7 استفاده می کنید این نرم افزار به صورت خود به خودی در سیستم عامل تان موحود است ولی خوب اگر از Xp یا پاییتر استفاده می کنید نیاز به دانلود این نرم افزار دارید که خیلی هم حجمشان کم نیست. برای دانلود از اینجا می توانید اقدام کنید.

YouTube Grabber: مثل قبلیها است ولی این نکته را دارد که فقط امکان دانلود از یوتیوب را دارد.

توجه کنید دوستان که نرم افزار های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند ولی نرم افزار های گفته شده همگی رایگان هستند.

کاربران لینوکس

Youtube dl: امکان پخش همزمان و همچنین دانلود ویدئو ها را نیز دارد

کاربران Mac OS:

GetTube: دارای همه ی امکانات فوق علاوه بر امکان تبدیل فرمت به Mp4 ، AVI ، MOV را نیز دارد.

اسکریپت PHP:

Youtube Rippin: در نهایت هم اگر شما یک کد نویس هستید ،در صورتی که می خواهید سایتی مثل سایت های بالا را داشته باشید می توانید از این کد نیز استفاده کنید. راستش بیشتر از این توضیح نمی دهم ،چون چیزی ازش سر در نمی آورم!

امیدوارم که این اندازه نرم افزار برای کارتان مفید باشد و بتوانید از آن برای دانلود ویدئو های مختلف از سایت های اشتراک آنلاین استفاده کنید.

البته محض اطلاع ، فرمت دانلود شده اینگونه ویدئها flv است که اگر اصرار به دیدنویدئوها با همین فرمت را دارید می توانید از نرم افزار flv player استفاده کنید.ولی توصیه می شود که این فایل ها با کمک نرم افزار های فوق تبدیل فرمت کنید تا بتوانید همه جا آنها را مشاهده کنید.

دانلود کنید با فرمت pdf(راستش تصاویر زیادی در این مورد داشتم منتها به دلیل کم بودن سرعت اینترنت نتوانستم قرار بدهم.در نسخه ی pdfوجود دارد)

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي