جدیدترین عکسهای سیاوش خیرابی مصاحبه با سیاوش خیرابی

۱۳۸۸/۰۷/۲۹ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

 http://irapic.com/uploads/1227844709.jpg

حاشيه سياوش خيرابي رو دوست داره يا سياوش خيرابي حاشيه رو؟

من فكر ميكنم هيچ كس از حاشيه خوشش نمياد ولي خب به نظر خودم هم در اين مدت حاشيه هايي اطرافم بوده كه آخرين مورد هم همن شايعه به كما رفتنم بود كه وقتي اين خبر رو براي اولين بار از زبان آقاي سهيلي زاده شنيدم خيلي جا خوردم و حتي اين شايعه تا جايي قوت گرفته بود كه اس ام اس هاي تسليت براي خانواده من ارسال مي شد

بعد از ترانه مادري در تله فيلم"مرد مجهول"بازي كردي كه پخش نشد،از دليل عدم پخش اين تله فيلم مطلع هستي؟

اين فيلم يك سري مشكلاتي داشت و يك سري ايراداتي به فيلم گرفته شد كه بعد از حل اين مشكلات و ايرادات به احتمال زياد در جشنواره فيلم پليس شركت خواهد كرد.

خيلي ها معتقد هستند كه حضور بيش از حد يك بازيگر در تله فيلم به كيفيت بازي او لطمه ميزنه،وتو هم در اين مدت كم تله فيلم كار نكردي،نظر خودت چيست؟

بله،به نظر من هم زياد بازي كردن در تله فيلم خوب نيست و به همين دليل بعد از پايان "پسرها سرباز به دنيا نمي آيند" چهار پيشنهاد تله فيلم داشتم كه هر چهار پيشنهاد را رد كردم و تصميم دارم كم كم وارد سينما بشوم كه يك پيشنهاد سينمايي هم دارم هنوز در حد حرف هست.

از بازيگري دنبال چي هستي؟

مهمترين موضوع براي من كار خوب انجام دادن هست و بعد از آن ماندگاري و در نهايت مسائل مالي

به نظرت چرا محسن مثل تو نتوانست رشد كند و دوباره به اجرا برگشت؟

البته به نظرم محسن هم طرفداران زيادي دارد و تا اونجا كه ما باهم صحبت كرده بوديم قرار نبود به اجرا برگردد ولي نمي دانم چه شد كه دوباره به اجرا بازگشت.

http://irapic.com/uploads/1227831866.jpg

 و از شب آخر اجراي محسن  در ماه محبوب كه تو هم حضور داشتي چيزي هست كه بخواي بگي؟

اون شب اصلا من خبر نداشتم كه محسن قرار هست از برنامه برود و من فكر مي كردم به برنامه محسن دعوت شده ام و حتي قبل از برنامه كه با محسن صحبت كردم او هم چيزي در اين مورد به من نگفت ووقتي وارد استوديو شدم و احسان عليخاني را ديدم جا خوردم ولي من دير رسيده بودم و موضوعاتي كه براي محسن پيش آمده بود را نديدم وحتي تقاضا كردم DVD برنامه را به من بدهند كه ندادند.

از اينكه مدتي هست روي جلد مطبوعات و مجلات نيستي ناراحتي؟

نه اين موضوع زياد موضوع مهمي نيست كه بخواهد برايم ناراحت كننده باشد و شخصآ حاضر نيستم به هر قيمتي روي جلد بروم .

مثلا حاضري يك وجهي رو بپردازي تا عكست روي جلد چاپ بشود؟

نه،من همانطوربراي بازيگر شدن پولي نپرداختم براي روي جلد رفتن هم پولي نمي پردازم.قبل از بازيگر شدن در شرايطي كه موقعيت و پيشنهاد اين كار را داشتم كه پول بدهم تا بازي كنم اين كار را نكردم چون عقيده داشتم اگر من استعدادي دارم حتمآ يك روز كشف خواهم شد.

اگر به سينما وارد بشي باز در تلويزيون كار مي كني؟

بله،اگر كار خوب باشد حتمآ چون من خودم را مديون تلويزيون مي دانم

دوست داري در سينما بازيگر هنري باشي يا بازيگر گيشه؟

دوست دارم در هر دو مورد موفق باشم.مثل بهرام رادان كه با يك فيلم تجاري شروع كرد و بعد از آن آنقدر

خوب انتخاب كرد كه الان هم گيشه را تامين مي كند و هم با كارگردان هاي بزرگ كار مي كند.

http://irapic.com/uploads/1227884339.jpg

از بهرام رادان گفتي،شنيديم كه بعد از ترانه مادري با ايشان ملاقاتي داشتي،كمي در مورد اين ديدار به ما بگو.

بله،از طريق مجله زندگي ايده آل سر لوكيشن "ترديد" رفتم و با بهرام رادان و حامد كميلي ديداري داشتم كه آقاي رادان نسبت به بنده لطف داشتند و ديدار بعدي موكول شد به بعد از اتمام فيلم

مزاحم تلفني هم داري؟

بله خيلي زياد و به همين دليل قصد دارم شماره ام را تغيير بدهم.
ميانه ات با اينترنت چطور است؟

متاسفانه به دليل مشغله زياد خيلي فرصت نمي كنم تا به اينترنت متصل شوم و چون با تنها سايتي كه ارتباط دارم سايت شماست گاهي سايت هنرمندان را مي بينم

حتمآ آن مصاحبه خيالي رو هم خواندي.

بله،خيلي خنده دار بود مخصوصآ قسمت عروسي دختر دايي.جالب است بدانيد كه من اصلآ دختر دايي ندارم و فقط دو پسر دايي دارم كه آنها هم در ايران نيستند و فقط يك بار آنها را ديده ام.

الان نگراني و دغدغه سياوش چيه؟

تنها نگراني من الان ورود به سينماست

ميداني كه سينما مافيا هم دارد.

بله،فكر ميكنم ديگه به يك امر عادي تبديل شده موضوع مافيا و هركس ميخواهد در سينما بماند و فعاليت كند بايد با مافيا همكاري كند

برنامه اي براي آينده ات داري؟

بله،قصد دارم يك مغازه تاسيس كنم

خيلي ها مي گويند سياوش خيرابي كمي مغرور شده،نظر خودت چيست؟

به هيچ وجه،من الان حس ميكنم مردمي تر از هميشه هستم.ولي از گوشه و كنار مي شنوم كه مي گويند سياوش همه جا مي گويد كه مردمي است اما در عمل اينطور نيست.در صورتي كه اصلآ اينطور نيست من در بطن مردم هستم و هرجا آنها را ببينم به آنها احترام مي گذارم چون من هم جزئي از اين مردم هستم و با آنها زندگي مي كنم.اما عده اي فكر مي كنند مردمي بودن به اين معناست كه هركس به من تلفن زد من با او قرار بگذارم  در صورتي كه من هرگز اين كار را نمي كنم و حتي با  فردي كه چنين درخواستي از من داشته باشد برخورد هم مي كنم كما اينكه در چند مورد مجبور به برخورد هم شدم چون اين موضوع را سوء استفاده از موقعيت خودم مي دانم وهرگز اين كار را نمي كنم.قبل از اينكه به عنوان بازيگر هم مطرح شوم به شماره اي كه نمي شناختم پاسخ نميدادم و الان هم اينچنين است.ولي بعضي از اين تماس ها تا آنجايي ادامه داشته است كه من مجبور شدم بعضي از شماره ها را براي كنترل به مخابرات بدهم.دوست ندارم كسي از من ناراحت شود ولي از همين جا و از طريق سايت شما مي گويم اين تماس ها مرا اذيت مي كنم و برايم مشكل ساز شده است.

و حرف آخر؟

سلامتي همه مردم

http://irapic.com/uploads/1227896979.jpg

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي