بیوگرافی فردین خان

۱۳۸۸/۰۷/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 

1111111 - IMGESP4LGII3O.jpg
 

 

 

تاریخ تولد : 8 مارس 1974

 امروز حرفه سینمایی فردین خان کم رونق است و او مدتهاست کار موفقی را در کارنامه اش نداشته است و برای بازیگری که هم از زیبایی چهره سود می برد و از خانواده ای هنرمند می باشد این قضیه مقداری عجیب می نماید.
 زندگی فردین خان همیشه به خاطر دوری اش از رسانه ها به دور از شایعات بوده و هرگز اجازه نداده که زندگی اش زیر سایه اخبار جنجال برانگیز قرر بگیرد اما وقتی در سال 2001 به علت حمل کوکایین دستگیر می شود به اثبات می رسد که اون قدرها هم زندگی آرامی ندارد و می تواند به یک چهره جنجالی بدل شود و اولین فیلم خود را به عنوان بازیگر در پریم آگان بازی کرد فیلمی که توسط پدرش فیروز خان ساخته شد . فیروز خان می خواست تا با این کار حرفه هنرپیشگی پسرش فردین را راه بیاندازد اما وقتی فیلم در گیشه شکست خورد ،فردین خان احساس می کند که گام اول را اشتباه برداشته . تهیه کنندگان از او روی برگردانند و فردین خان خانه نشین شد ،مدتی را به ورزش و علم روانشناسی روی آورد تا اینکه فیروز خان تصمیم گرفت فیلمی دیگری برای پسرش بسازد . او حتی از یک کلک قدیمی استفاده می کند و آیشوریا رای کنار پسرش قرار می دهد تا مردم حداقل برای دیدن خانم هم که شده به سالن های سینما بیایند اما باز هم چیزی عاید شان نمی شود . اینجای کار شانس در خانه این پسر را می زند و کارگردان مطرحی به نام رام گوپال ورما بازی در جنگل را به او پیشنهاد می کند.
 فیلم یک داستان معمولی از همان عشق های قدیمی بود و نقش مقابل وی را اورمیلا ماتندکار ایفا می کرد ،فیلم به موفقیت می رسد و سیل پیشنهادات روانه فردین خان می شود . هر چند از آن پس او هنوز هم منتظر است تا رام گوپال ورما با یک پروژه دیگر او را احیا کند

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي