بیوگرافی آمیتا پاچان

۱۳۸۸/۰۷/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

1111111 - IMGX109YFGRCK.jpg

 

 

 

 

تارخ تولد :11 اکتبر 1942
محل تولد :الله آباد ،هندوستان

یک پسر جوان باریک اندام دراز و نحیف در آپارتمان خود واقع در مومبای نشسته و بی حوصلگی گیتار خود را کوک می کند او باید تصمیم خودش را بگیرد می بایست که به کلکته بازگردد ،او تاکنون بازیگر صحنه تئاتر یک گوینده برنامه های رادیویی و یک مدیر شرکت باربری بود.
 و حالا به مومبای آمده تا در صنعت فیلم جایی برای خود پیدا کند اما در اولین تست بازیگری اش رد می شود چرا؟چون آن ها صدا و قمت خیلی بلند را دوست ندارند.
 سات هندوستانی به عنوان اولین فیلمی که بازی کرد اصلا خوب نبود و همین او را به تفکر واداشت . او همیشه می توانست شغلی در شرکت co bridand قدیمی بدست بیاورد،یا حتی آن طور که بعد ها در مصاحبه ای به شوخی اظهار کرد فروشنده شیر بشود اما عاقبت شانس در خانه او را هم کوبید.
 جایابادوری ،هنرپیشه موفق خانم که بعد ها همسر او شد به همراه چنر نفر از دوستانش او را پیدا می کنند و تصمیم می گیرند تا این جوان اندوهگین را از غار تنهایی اش بیرون بکشند . برای همین سراسر شب را به جشن و پایکوبی می گذارنند.
 صبح که می آید بازیگر جوان قطار را از دست می دهد و هرگز دوباره با کلکته باز نمی گردد.
 این صحنه یکی از روزهای اوایل دهه هفتاد بود و آن جوان هم آمیتا پاچان کسی که کاراکترش در اولین فیلم به سال 1968و باکارگردانی کی آعباس سایه ای از یک مرد خشمگین جوان را عینیت بخشید . تصویری با شکوه از خود بازیگر که تا سالها بعد ادامه یافت.
 قد بلند و صدای تربیت نشده اش از همان آغاز نقطه ضعف بزرگ او به شمار می رفت و در تضاد با چهره ستاره مانند او بود . این تیم رویایی جاوید اختر و سلیم خان بودند که فیلم نامه زنجیر را نوشتند آن ها با این کار حرفه باچان را اصلاح کرد و حتی توانست تاریخ فیلم هند را درگرگون کند.
 دیالوگهای او به آرامی اما با حالتی تهدید کننده ادا می شد حالتی عمیق به صدایش بخشید و آموخت که گام هایش را خرامان بردارد ،حالا دیگر در پس این سالها نگاه او کسل کننده نیست و حتی افسانه مرد جوان عصبانی که با زنجیر آغاز شد بود تا امروز که در دهه شصت زندگی به سر می برد توانسته از او شمایل یک سوپر استار محبوب را ترسیم کند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي