جدید ترین جک ها و اس ام اس های سری ششم

۱۳۸۸/۰۷/۱۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

نشستم  فکر کردم که اسمتو بزارم چي؟؟ گفتم  گل ولي ديدم  پژمرده ميشه. گفتم خورشيد ديدم که غروب مي کني
گفتم بزارم ماه  ديدم  روزها  تنهام ميشم؟؟؟ تصميم گرفتم اسمتو بذارم  دلم  که  هميشه با هام  باشي

***

عاشق باروني ولي وقتي بارون مياد چتر رو سرت مي گيري
ميگي  عاشق برفي ولي از يه گوله برف مي ترسي
ميگي عاشق پرنده اي ولي اونو تو قفس زندوني مي کني
انتظار داري نترسم وقتي ميگي عاشقتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

****

من فقط 15 تا دوستت دارم  به اندازه ي 7 تا دريا و 7تا آسمون و 1 دنيا

***

قانون آخر نيوتن : زمين هيچ جازبه اي نداره سيبها به خاطره تو از درخت مي افتند چون تنها جازبه ي زمين تو هستي

همه ميگن آدم بايد براي رسيدن به عشق از تموم دنيا بگذره .....ولي تو که تمومه دنياي مني چطوري ازت بگذرم؟؟؟

***

بزرگ ترين آرزوم اينه که کوچکترين آرزوت باشم

***

بزرگ ترين خيانت ها در دوستي اينه که به دوست خود که تو را راست گو مي پندارد دروغ بگي

***

ميدوني فرق تو با راه چيه ؟ راه را بايد بري تا به آخرش برسي ولي تو خودت آخرشي

***

 

عشق ايستادن زير باران و خيس شدن با هم نيست . عشق آن است که چتري شوي براي کسي و او  هيچوقت نداند که چرا خيس نشد.

***

تاي من                 يکتاي من
2ستت دارم                دوستت دارم
3تاره شب هاي من         ستاره شب هاي من
4ريه درد من                  چاره ي درد من
5آفتاب من                     پنجه آفتاب من
6يشه عمرم                    شيشه عمرم
7.8 بار ميگم                
9کرتم                          نوکرتم
10مت گرم                   دمت گرم

***

تو زندگي دنبال کسي نباش که بتوني باهاش زندگي کني دنبال کسي باش که بدون اون نتوني زندگي کني
***
عشق آن نيست که يک دل به صد يار دهي . عشق آن است که صد دل را به يک يار دهي
***
افسوس ...آن زمان که بايد دوست بداريم کوتاهي مي کنيم ، آن زمان که دوستمان دارند لجبازي ميکنيم و بعد...براي آنچه از دست رفته آه ه ه ه ه مي کشيم
***
امان از درد تنهايي:
شاعر که خودم باشم ميفرمايد :
بهار اومد که من شيدا بگردم    
چو طوطي بر لب دريا بگردم
پلنگ در کوه  و آهو در بيابان
همه جفت اند من تنها بگردم
***
يک روز رسد غمي به اندازه ي کوه ، يک روز رسد نشاط به اندازه دشت ، افسانه ي زندگي اين چنين است عزيزم
در سايه کوه بايد از دشت گذشت .
***
چشم وقتي زيباست که پر از اشک باشه ، اشک وقتي زيباست که براي عشق باشه ، عشق وقتي زيباست که براي تو باشه
،تو وقتي زيبا هستي که فقط براي من باشي
***
فراموشم نکن فراموشت نخواهم کرد  ؛ تو در دل آتشي هستي که خاموشت نخواهم کرد
***
به کسي عشق بورز که لايق عشق باشه نه تشنه عشق...زيرا کسي که تشنه عشق است روزي سيراب ميشود
***
ديگه از چشمم افتادي؟
فهميدي؟؟؟؟
افتادي صاف توي قلبم
***
مرگ از زندگي پرسيد چرا من تلخم و تو شيريني؟
زندگي در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقيقت
اگه يه پروانه اومد رو دستت نشست تعجب نکن چون من آدرس زيباترين گل دنيا را دادم
***
وقتي به آسمون نگاه ميکني، دوست داري کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اوني که کم نور تره قانع باش چون اوني که پر نور تره را، همه نگاه ميکنن!!
***
خدا تنها معشوقي است که عاشقاني دارد که هيچ يک از بودن ديگري ناراضي نيست و هيچگاه يکي از آنها معشوقش را تنها براي خود نمي خواهد
***
کاش ميشد اشک را تهديد کرد ، لبخند را لحظه اي تمديد کرد ، کاش ميشد در ميان لحظه ها ، لحظه ي ديدار را نزديک کرد
***
بي ياد تو هرجا که نشستم توبه      بي عشق تو دل به هر که بستم توبه
***
يادم باشه که يادت باشه که يادم بياري که يادت بدم که ياد بگيري که هميشه به يادتم و يادت هيچ وقت از يادم نميره  اينو يادت نره....!!!
***
دل به تو دادم که بري ناز کني ... نه اينکه بري جيرکي باز کني
***

خيلي بي کاري ، ببينم تو درس نداري ؟ کار و زندگي نداري ؟ خواب و خوراک نداري؟ که 24 ساعت تو قلب مني؟؟؟
***
با خودم عهد بستم که بار دگر که تو را ديدم بگويم از تو دلگيرم ولي باز تو را ديدم مو گفتم بي تو ميميرم
***
در عرض يـک دقيقه يک نـــفر رو ميشه خــرد کرد در عرض يـک ساعت يــکي رو ميشه دوست داشت در عــــرض يــک روز مـيـشـــه
 عـــــــــاشق شــــــد ولي يک عمر طول مي کشه ، کسي رو فراموش کني
***
قلب دخترا مثل قبرستون مي مونه، هركي رفت توش ديگه بيرون نمي ياد ولي قلب پسرا مثل هتل پنج ستاره است معلوم نيست كي مي ره كي مي ياد
***
اسمت رو رو كوه نوشتم خراب شد اسمت رو رو شمع نوشتم اب شد اسمت رو رو قلبم نوشتم شكست جمع كن خودتو با اين اسمت
***
تا حالا دلتنگ کسي شدي؟ اصلا مي دوني دلتنگي چيه؟ اونم از بدترين نوعش؟بزرگترين دلتنگي اينه که بدوني کسي که دوستش داري هيچوقت مال تو نمي شه
 اينه که بدوني يه روز از کسي که دوستش داري بايد جدا بشي چه بخواي چه نخواي
***
هميشه غمگين ترين و رنجورترين لحظات انسان توسط کسي ساخته مي شود که شيرين ترين و شاد ترين لحظات را براي او ساخته است
***
ميشه مثل يه قطره اشك بعضيا رو از چشمت بندازي .... ولي هيچ وقت نمي توني جلوي اشكي رو بگيري كه
با رفتن بعضي ها از چشمت جاري ميشه
***
عشق رو ميشه تو دستاي خسته پدر ديد .... و توي نگاه نگران مادر ... نه تو دستاي منتظر يه غريبه
***

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي