جدید ترین جکها و اس ام اس ها سری هفتم

۱۳۸۸/۰۷/۱۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

SMS های ایرانسلی:

ایرانسل داران عزیز! به لحظات ملکوتی 11 شب تا 7 صبح نزدیک می شویم. التماس دعا.

عید غدیر، 22بهمن، چهارشنبه سوری، نوروز 87 و هر مناسبتی هست مبارک.

ستاد پیش بینی اتمام طرح قرمز ایرانسل!

 

یه روز یه ترکه میخواسته تو جمع فارسها جوک بگه.تا شروع میکنه و میگه یه فارسه... همه میگن:ا... ا... ا... ا...ترکه میگه:خیلی خوب یه روز یه تهرونیه...باز همه میگن:ا... ا... ا... ا... ترکه میگه:باشه بابا... یه روز یه ترکه...همه میگن:خب خب؟ میگه:یه روز یه ترکه می‌افته تو چاه توالت درش میارن میبینن فارسه!

 

 

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

 

اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم، هزاران جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست: دوستت دارم

 

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم چشمهایم هنوز در انتظار است

 

عشق یعنی حسرتی دریك نگاه عشق یعنی غربتی بی انتها عشق یعنی فرصت اما كوتاه عشق یعنی مرگ اما بی صد

 

هركسی تو را دوست داره 4 تا مریضی میگیره : 1- فراموشی 2 ... 3 ... 4 ... 3 تای دیگه را فرموش كردم

 

همانطور که به زیبایی تو خیره شده ام ، با خود می اندیشم ، هرگز فرشته ای را دیده ام که در ارتفاعی چنین پایین پرواز کند

 

احوالپرسی لرا : حالا ما تلفن نداریم شما نباید یه زنگ به ما بزنید؟

 

وقتی گلدون خونمون شکست !! پدرم گفت: قسمت این بود... مادرم گفت:هیف شد... خواهرم گفت: قشنگ بود... داداشم گفت : کاش دوتا داشتیم...... اما وقتی دل من شکست کسی به فکرش نبود

 

بیچاره پسرها اگه تیپ بزنن برن بیرون میگن با كی قرار داری؟ اگه لباسهای معمولی بپوشن میگن اصلا سلیقه نداری اگه زیاد بگن دوستت دارم . میگن باز چه نقشه ای تو سرته اگه نگن دوست دارم میگن پای كس دیگه ای وسطه اگه زیاد بهتون زنگ بزنن میگن اعتماد نداری اگه یه مدت زنگ نزنن میگن سرت خیلی شلوغه اگه تو خونه زیاد بخندن میگن لوس شدی اگه نخندن میگن چه مرگته عاشق شدی اگه شام بخوان میگن همش به فكر شكمتی اگه شام نخوان میگن چی كوفت كردی

 

ترکه سکه میندازه صندوق صدقات ? سوارش میشه

 

هنگام نوشیدن آب سه تا بسم الله بگویید. زیرا در آب سه تا جن وجود دارد: دوتا هیدروجن و یک اوکسی جن

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي