حواشی بازی استقلال و فولاد خوزستان و حرفهای مربیان دو تیم

۱۳۸۹/۰۵/۱۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

به گزارش خبرگزاری فارس، این دیدار از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر برگزار شد.
میلاد میداودی در دقیقه 10 برای استقلال گلزنی كرد. رضا نوروزی در دقایق 62 و 69 گل‌های فولاد را به ثمر رساند تا این تیم اولین بازی خارج از خانه خود را با برتری 2 بر یك به پایان ببرد.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به كریم شاوردی، میثم خسروی، جابا مجیری و امید خورج از فولاد خوزستان و جواد شیرزاد از استقلال كارت زرد نشان داد.

تركیب استقلال:
وحید طالب‌لو، امیر حسین صادقی( از دقیقه 71 آندره لوییز)، پژمان منتظری، حنیف عمران زاده، جواد شیرزاد، محسن یوسفی، فرزاد آشوبی، ایمان مبعلی، فیلیپ آلوز دسوزا، فرهاد مجیدی( از دقیقه 69 ریكاردو دوسانتوس) و میلاد میداودی
سرمربی: پرویز مظلومی

تركیب فولاد خوزستان:
خالد شحیطاوی، جابا مجیری، امید خورج، علی حمودی، میثم خسروی( از دقیقه 80 آرش افشین)، مهدی چمن آرا، كریم شاوردی( از دقیقه 86 مهدی مومنی)، سیامك سرلك، رضا معقولی، بختیار رحمانی( از دقیقه 63 مهرداد جماعتی)، رضا نوروزی
سرمربی: مجید جلالی

حواشی بازی :
به گزارش خبرگزاری فارس ، علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در بین دو نیمه دیدار تیمش مقابل فولاد به رختكن آبی پوشان رفت و دقایقی با بازیكنان به صحبت پرداخت.

* علی نظری جویباری، علی امیری، مهدی پاشازاده، امین نوروزی و هادی مهدوی‌كیا در جایگاه ویژه حضور دارند و دیدار دو تیم از نزدیك تماشا می‌كنند.

* استقلال در آغاز نیمه دوم با دو دقیقه تاخیر نسبت به شاگردان مجید جلالی وارد زمین شد.

* نیمكت‌نشینی محمد محمدی و میثاق معمارزاده در استقلال و فولاد جالب توجه بود و اسكوبرد ورزشگاه چندین بار چهره این دو بازیكن را روی نیمكت دو تیم نشان می‌داد.

* هنگامی كه اسكوبرد ورزشگاه چهره علیرضا منصوریان را نشان می‌داد تماشاگران استقلال به تشویق مربی تیم ملی فوتبال می‌پرداختند.

حرفهای مربیان دو تیم :
به گزارش خبرگزاری فارس مجید جلالی پس از برتری 2 بر یك برابر استقلال گفت: بازی خوبی انجام دادیم. برتری برابر استقلال كار سختی بود. این تیم بعد از اینكه گل دوم را خورد فشار سنگینی روی دروازه ما آورد. آنها خوب بازی كردند.

وی ادامه داد: فولاد خوزستان به دنبال ارائه یك فوتبال خوب و كسب نتیجه است. زمانی كه در ورزشگاه آزادی برابر تیم‌های بزرگی مانند استقلال بازی می‌كنیم هدف اولمان كنترل حریف است و می‌خواهیم پس از آن فضاهایی را پیدا كنیم تا در آن فضاها بازی‌ خود را ارائه دهیم. اكنون به سبك بازی‌ای رسیده‌ایم كه اگر پرورش پیدا كند بهتر خواهیم شد. فولاد تیم خیلی جوانی است.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد صادر نشدن مجوز بازی مهاجم برزیلی خود گفت: كار او برای حضور در لیگ ایران درست شده است. 1100 یورو نیز به حساب باشگاه صربستانی واریز كردیم تا مجوز بازی را صادر كنند اما آنها 3000 یورو رشوه می‌خواهند تا ITC این بازیكن را بدهند. از فدراسیون خواسته‌ایم این مسئله را پیگیری كند زیرا هیچ مانعی برای حضور این بازیكن وجود ندارد.

جلالی در مورد تعویض‌هایش گفت: تعویض‌هایم بر این اساس بود تا بتوانم میزان دوندگی تیم را بالا نگه دارم. استقلال در اواخر بازی فشار زیادی ایجاد كرد و ما نیاز به انرژی جدید داشتیم.

وی در مورد دیدار با سپاهان عنوان كرد: 3 دیدار اول فولاد با سه تیم مدعی قهرمانی است. هفته گذشته نیز برابر استیل‌آذین بازی خوبی انجام دادیم و در آخرین دقایق بر اثر بی‌تجربگی شكست خوردیم. برابر سپاهان نیز هفته آینده بازی بزرگ و خوبی را انجام می‌دهیم تا هواداران اهوازی را خوشحال كنیم.

جلالی در مورد اینكه چرا رضا نوروزی را با وجود خستگی تعویض نكرد گفت: ترجیح دادم او در پیشانی خط حمله بماند زیرا ما مهاجم تخصصی نداریم و با وجود تمام تلاشی كه باشگاه در فصل نقل و انتقالات كرد نتوانستیم مهاجم تخصصی جذب كنیم.

وی در مورد ضعف خط دفاعی‌اش گفت: ما تیم كاملی نیستیم و در دفاع مشكلاتی داریم. این مشكلات در هفته اول بیشتر بود و با چند روز تمرین بهتر شدیم. ضمن اینكه گرد و غبار اهواز باعث می‌شود نتوانیم آنطور كه می‌خواهیم تمرین كنیم. امیدوارم این گرد و غبار به تهران هم برسد تا مسئولان فكری به حال آن كنند.

بازیكنان استقلال باید بدانند من باید پاسخگوی هواداران باشم
خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیكنان استقلال باید این نكته را بدانند كه من باید پاسخگوی هواداران و تماشاگران باشم.
به گزارش خبرگزاری فارس پرویز مظلومی پس از شكست 2 بر یك برابر فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آن چیزی كه می‌خواستم در زمین اتفاق نیفتاد. اصلا از بازیكنان راضی نیستم. دلیلش هم ضعف بدنی آنهاست و توان بدنی آنها ضعیف است. كارهای تاكتیكی ما تا زمانی كه به گل رسیدیم خوب انجام شد.

وی ادامه داد: نباید چنین شكستی می‌خوردیم. بازیكنان باید از این باخت درس بگیرند. در گل‌هایی كه خوردیم خط دفاع مقصر بود. مدافعان ما نباید به یكدیگر تعارف كنند تا مهاجم حریف بیاید و گل بزند. مشكلاتی در تیم داریم كه با جابه‌جایی در نفرات آنها را رفع خواهیم كرد. در نیمه دوم خط حمله فولاد فشار زیادی به ما وارد كرد؛ به ویژه رضا نوروزی كه دو گل زد.

سرمربی استقلال در مورد ضعف خط دفاعی‌اش گفت: آنها ناهماهنگ بودند و این مسئله را قبول دارم. اشتباهات فاحشی را مرتكب شدیم و شكست بدی خوردیم. نباید این گونه ببازیم. توان تیمی ما پایین است و سرعت لازم را هم نداریم. حتی پس از برتری برابر شهرداری تبریز در هفته گذشته این مسائل را بیان كردم. موجودی تیم استقلال همین است.

وی ادامه داد: دستمان بسته است و مصدوم داریم. حتی برهانی نیز كه روی او حساب زیادی می‌كردیم مصدوم شد و مجبور شدیم مجیدی ناآماده را بازی بدهیم. بسیاری از بازیكنان استقلال شرایط مسابقه را ندارند و تا زمان بهبودی مصدومان باید با همین اندوخته جلو برویم.

مظلومی با اشاره به تغییر در تركیب تیم در هفته‌های آینده عنوان كرد: شك نكنید تغییرات خواهیم داشت. من به همه بازیكنان گفته‌ام همه دیدارها یك فینال است. بچه‌ها باید بدانند كه من باید پاسخگوی این تماشاگران باشم بنابراین آنها باید در زندگی حرفه‌ای، گشت و گذار، استراحت و حتی خورد و خوراك خود دقت لازم را داشته باشند. من بر این مسائل نظارت می‌كنم.

مظلومی در مورد اینكه استقلال از هفته چندم آماده خواهد شد گفت: تیم ما هنوز كار دارد. نمی‌توانم زمان دقیقی برای این مسئله بگویم. مسابقات فشرده است و باید تیم را بسازیم. تصور می‌كنم در هفته هفتم كه لیگ تعطیل می‌شود بتوانیم تیم را آماده كنیم.

این مربی در مورد اینكه تیم‌های نفت تهران و آبادان و شهرداری تبریز همین شرایط را دارند اظهار داشت: من این مسئله را قبول ندارم. شاید تیم‌هایی كه از لیگ یك آمده باشند مانند ما باشند اما شرایط همه تیم‌ها یكسان نیست. زمانی كه برخی تیم‌ها در اردو بودند ما در حال جذب بازیكن بودیم. شرایط برای تیم‌ها متفاوت است. نباید از روی كاغذ حرف زد. من فقط یك ماه فرصت داشتم تا هم تیم را از نظر بدنی و هم از نظر تاكتیكی آماده كنم. دنبال بهانه نیستم و باز هم می‌گویم شكست بدی خوردیم. با این حال كارم را انجام می‌دهم تا تیم آماده شود.

مظلومی در مورد عملكرد وحید طالب‌لو در این مسابقه گفت: طالب‌لو عملكرد خوبی داشت. او یك موقعیت تك به تك را مهار كرد. روی گل دوم نیز مدافعان تیم را صددرصد مقصر می‌دانم. آنها باید توپ را دفع می‌كردند. تا هفته آینده می‌توانم در مورد تركیب اصلی فكر كنم و اكنون نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم.

سرمربی استقلال در مورد حضور امیرحسین صادقی در تركیب تیم گفت: از صادقی به این دلیل استفاده كردم كه مهاجمان فولاد قدبلندند و صادقی نیز قد بلندی دارد. با این حال از عملكرد او راضی نیستم.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي