جدیدترین خبرها از مریم امیرجلالی ،علی دهکردی...

۱۳۸۹/۰۶/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://ke6-photo.persiangig.com/image/Nesf_Maale_Man/Nesf_Maale_Man-ke6.jpg

اکبر زنجانپور با «دایی وانیا» می آید
اکبر زنجانپور قصد دارد نمایش «دایی وانیا» اثر «آنتوان چخوف» را، در یکی از سالن های مجموعه تئاتر شهر به صحنه ببرد. هنوز زمان دقیق اجرای این نمایش مشخص نشده است. زنجانپور هم اکنون در انتظار مشخص شدن زمان دقیق اجرای این نمایش است، تا با بازیگران مورد نظرش مذاکرات لازم را انجام دهد. نمایش نامه «دایی وانیا» اثر «آنتوان چخوف»، درباره زندگی «پروفسور سربریاکوف» است. وی سال هاست که با دخترش «سونیا» و برادرزنش «ایوان»، اداره ملکی را که از همسرش به ارث برده است برعهده دارد. اکبر زنجانپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نمایش «سیر روز در شب» نوشته «یوجین اونیل» را، آذر ۸۷ با حضور بازیگرانی چون «گلچهره سجادیه» و «سامان دارابی»، در سالن چهارسوی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد. زنجانپور در فیلم هایی چون «گزارش یک قتل»، «طالع سعد»، «تشکیلات» و «ملاقات»، ایفای نقش کرده است.
علی دهکردی و عبور از غبار
علی دهکردی با فیلم «عبور از غبار» به کارگردانی «حجت ا… سیفی»، میهمان تلویزیون می شود. این فیلم که تدوین آن به پایان رسیده است، هم اکنون مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری را، پشت سر می گذارد. این فیلم با مضمونی اجتماعی، به موضوع «قاچاق سوخت» که یکی از معضلات جامعه امروز است می پردازد. فیلم نامه این اثر را «داوود امیریان» براساس فیلم نامه «عباس مرادیان» نوشته است. در «عبور از غبار» بازیگران دیگری ازجمله احمد نجفی، شهرام عبدلی، صادق هاتفی، مهرداد فلاحت گر، ابوالفضل همراه، حدیثه تهرانی و سمیرا حسن پور حضور دارند. علی دهکردی این شب ها با سریال «ملکوت» محمدرضا آهنج میهمان شبکه دوم سیماست.
ژاله صامتی عید فطر با پیوند در تلویزیون
ژاله صامتی بازی در فیلم تلویزیونی «پیوند»، به کارگردانی «سعید ابراهیمی فر» را به پایان رساند. این فیلم قرار است روز عید فطر امسال، از شبکه اول سیما پخش شود، تدوین این فیلم که هم اکنون توسط «اوژن سیداشرفی» انجام می شود، به نیمه رسیده است. هفتاد درصد از صحنه های فیلم «پیوند»، در بیمارستان تصویربرداری و دیگر صحنه های آن، در لوکیشن های داخلی و خیابان های تهران ضبط شده است. ساخت موسیقی این فیلم به «محمد کلاسی بهار» سپرده شده و فیلم نامه آن را، «محمد میرعلی اکبری» نوشته است. داستان «پیوند» که مضمونی اجتماعی دارد، درباره خانواده متمولی است که فرزندشان، دچار ضایعه مغزی شده است. این خانواده از ابتدا مخالف کمک به کودکان فلسطینی هستند، اما ماجرایی این موضوع را تغییر می دهد. به جز ژاله صامتی دیگر بازیگرانی چون مجید مظفری، بهروز بقایی، بهناز جعفری، آزیتا خرمی، ایرج سنجری و بهارک صالح نیا، در «پیوند» ایفای نقش دارند.
مریم امیرجلالی بازی را تمام کرد
مریم امیرجلالی بازی در فیلم تلویزیونی «یکی بود، یکی هست» را، به پایان رساند. این فیلم که کارگردانی آن را حسین تبریزی برعهده دارد، هم اکنون توسط «کاوه ایمانی»، مرحله تدوین خود را سپری می کند. تمامی صحنه های این فیلم، در تهران جلوی دوربین رفته است. «یکی بود، یکی هست» داستان زندگی جوانی به نام «تورج» را روایت می کند که پس از فوت پدرش، متوجه می شود باید به جای او به زیارت خانه خدا برود، اما دلش راضی به این سفر زیارتی نیست. موقعیت هایی فراهم می شود و ماجراهایی برای تورج پیش می آید. به جز مریم امیرجلالی بازیگران دیگری چون اسماعیل خلج، محسن قاضی مرادی، عباس محبوب، مجید یاسر، رضا توکلی، نعیمه نظام دوست و علی صالحی، در این فیلم ایفای نقش دارند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي