آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۸۹

۱۳۸۹/۰۶/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

آخرین مهلت انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی اعلام شد
سازمان سنجش آموزش کشور فردا سه شنبه ۹ شهریور ماه را آخرین مهلت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۳۸۹ اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، انتخاب رشته این آزمون از روز یکشنبه ۷ شهریور ماه آغاز شده و داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب ۵۰ کد رشته محل از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند. داوطلبان باید ابتدا نسبت به تهیه و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی اقدام کرده و کد رشته محل‌های مورد نظر خود را استخراج و به ترتیب علاقه مرتب کنند.
پس از آن، کد رشته‌های انتخابی خود را در فرم پیش‌نویس درج و از صحت کد رشته محل های انتخابی اطمینان حاصل کنند سپس در محدوده زمانی تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۹ شهریورماه برای انتخاب رشته با وارد کردن شماره کارت اعتباری ثبت نام و شماره‌پرونده و یا شماره شناسنامه، کد رهگیری زمان ثبت‌نام و شماره شناسنامه و یا شماره داوطلبی، شماره پرونده  و کد ملی، نسبت به ثبت کد رشته محلهای انتخابی و تکمیل فرم مذکور در مدت زمانی که در نظر گرفته شده است، اقدام کنند.
پس از تأئید نهایی رشته‌های انتخابی توسط داوطلب، رسید ۱۴ کاراکتری توسط سیستم به عنوان رسید در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد بدیهی است در غیر این صورت انتخاب رشته آنان تکمیل نشده است.
با توجه به اینکه کد محل‌های انتخابی درج شده در فرم انتخاب رشته اینترنتی پس از گرفتن تائیدیه به هیچ عنوان قابل تغییر و یا تعویض نیست لذا به داوطلبان توصیه می شود قبل از اقدام به تکمیل نهایی فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی خود، جزئیات و اطلاعات مربوط به کد رشته‌های انتخابی را مطالعه کرده و مد نظر داشته باشند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي