خبرهای کوتاه از استقلال (۸۹/۶/۶)

۱۳۸۹/۰۶/۰۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://tacklesevvom.com/media/image/webKhabar/estegh%20arm.jpg
تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی برابر سپاهان تمریناتش را به مدت دو روز تعطیل کرد. به گزارش خبرنگار مهر،دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سپاهان اصفهان جمعه شب در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر ۳ به سود تیم میزبان خاتمه یافت. اواسط نیمه اول این بازی بود که محمد محمدی پس از برخورد با یکی از بازیکنان سپاهان با آسیب‌دیدگی از ناحیه کتف روبرو شد. این بازیکن تا پایان مسابقه احساس درد می‌کرد و به همین خاطر چند باری پزشک تیم برای مداوای دست محمدی وارد زمین شد.
کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص میزان آسیب‌دیدگی این بازیکن، به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه کتف محمدی آسیب دید و این بازیکن تا پایان مسابقه اذیت شد. از آنجایی که هنوز ورم دست او نخوابیده، نمی‌توانیم در خصوص میزان مصدومیتش اظهار نظر کنیم. به محض اینکه ورم دستش کمتر شد، این بازیکن را معاینه می‌کنیم و نظرنهایی را می‌دهیم.
وی در خصوص میزان مصدومیت ایمان مبعلی، اظهار داشت: این بازیکن در جریان تمرینات با آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا روبرو شد و صلاح این بود که بازی نکند. به هرحال او قرار است بزودی برای تیم ملی بازی کند و نمی‌خواستیم خدایی نکرده مصدومیتش تشدید بشود.
پزشک تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضایت از وضعیت جباری، گفت: تمهیدات ویژه‌ای که برای این بازیکن در نظر گرفتیم خوشبختانه جواب داد و جباری بدون مشکل یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد.
تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از دیدار جمعه شب برابر سپاهان به مدت دو روز تعطیل است و بعد از آن آبی پوشان در اردویی چند روزه شرکت می کنند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي