توزیع نرخ کرایه‌ های تاکسی هر منطقه از مهر ماه در میادین و درب منازل

۱۳۸۹/۰۶/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.tehranema.com/images/news/taxi1177999824big.jpg

براساس طرح مهندسی شبکه خطوط، با مشخص شدن کمبودها و مازاد حضور و فعالیت تاکسی‌ها در بخش‌های مختلف شهر، خطوط موازی و کم تقاضا، ادغام و یا حذف شده‌اند و همچنین در بخش‌هایی نیز افزایش خطوط جدید را داشته‌ایم.
ایسنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه مهندسی شبکه خطوط در تاکسیرانی محقق شده است، گفت: براساس طرح مهندسی شبکه خطوط علاوه بر بهبود خدمات‌رسانی تاکسیرانی و مشخص شدن وضعیت دقیق ناوگان و خطوط، میزان مسافر در هر خط و منطقه، کمبودها و مازاد حضور و فعالیت تاکسی‌ها در بخش‌های مختلف شهر، نظارت بهتر و دقیق‌تری نیز بر ناوگان تاکسی‌های تهران انجام می‌شود.
مهندس پیمان سنندجی اظهار کرد: همچنین با اجرای طرح مهندسی شبکه خطوط این امکان به وجود آمد تا اول مهرماه اطلاعات خطوط، نرخ کرایه‌ها و مسیر خطوط هر منطقه در قالب دفترچه و بروشورهای کوچک در پایانه‌ها، میادین و درب منازل توزیع شود تا شهروندان بدانند در هر منطقه کدام خطوط تاکسیرانی با چه کرایه‌ای و در کدام مسیرها تردد می‌کنند.
وی ادامه داد: براساس طرح مهندسی شبکه خطوط، با مشخص شدن کمبودها و مازاد حضور و فعالیت تاکسی‌ها در بخش‌های مختلف شهر، خطوط موازی و کم تقاضا، ادغام و یا حذف شده‌اند و همچنین در بخش‌هایی نیز افزایش خطوط جدید را داشته‌ایم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران خاطر نشان کرد: از سوی دیگر ما در شهر تهران حدود هشت هزار و ۳۰۰ دستگاه ون داریم که بخش زیادی از آنها به دلیل استقبال نکردن شهروندان و نامناسب بودن خطوط ، نیمه فعال یا غیرفعال هستند.
وی ادامه داد: براساس مهندسی شبکه خطوط، ساماندهی خودروهای ون نیز در دست اجراست تا بهترین مسیرها برای خدمات رسانی این خودروها انتخاب شود.
سنندجی تاکید کرد: بر این اساس پیشنهاد داده‌ایم تا بخشی از خودرهای ون در اطراف محدوده طرح ترافیک که میزان سفرها در آن بخش‌ها زیاد است، به شهروندان خدمات رسانی کنند و همچنین بخشی از خودورهای ون در خطوط فیدر منتهی به بزرگراه چمران و خط ۴ اتوبوس‌های BRT مشغول به کار شوند.
وی خاطر نشان کرد: در تلاشیم تا برای تک تک خودروهای ون برنامه‌ریزی کرده و مسیرهای مناسب برای خدمات رسانی آنها انتخاب کنیم، ضمن آن که خودورهای ون به عنوان سرویس مدرسه نیز از ابتدای مهرماه به دانش آموزان خدمات رسانی خواهند کرد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي