پشت پرده اختلاف فردوسی پور با مدیران ورزش شبکه ۳

۱۳۸۹/۰۶/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://mantimag.com/wp-content/uploads/2010/07/90.png

برخلاف بیشتر برنامه های ورزشی شبکه های مختلف صدا و سیما ، برنامه تلویزیونی ۹۰ که دوشنبه شب ها از شبکه ۳ پخش می شود از پخش گفت و گوی انتقادی علی کریمی در پایان بازی استیل آذین مقابل تراکتورسازی ، منع شد.
عادل فردوسی پور ، تهیه کننده و مجری برنامه ۹۰ در هنگام پخش این برنامه توضیح داد که آیتم گفت و گوی کریمی آماده شده اما به دلایلی که او هم از آنها بی خبر است نباید در شبکه ۳ پخش شود.
فردوسی پور اشاره ای به دلایل نکرد با این حال او هوشمندانه تلاش کرد نشان دهد که مشکل به سایت های کلی سازمان صدا و سیما بر نمی گردد و تنها مختص شبکه ۳ است.
گفته می شود مصطفی آجورلو ‏، مدیرعامل باشگاه استیل آذین که کریمی بعد از بازی با تراکتورسازی غیر مستقیم او را مسبب مشکلات تیم معرفی کرد ، رابطه صمیمانه ای با غلامحسین آقازمانی ، مدیر ورزش شبکه ۳ و حسین زکایی ‏، دبیر شورای هماهنگی ورزش صدا و سیما دارد.زکایی یکی از معدود نفرات بانفوذ در شبکه ۳ است که در کنار مهدی هاشمی ‏، تهیه کنندگی بیشتر برنامه های ورزشی این شبکه را به عهده می گیرد.او و آقازمانی از دوستان نزدیک سعید آجورلو ، برادرزاده و مشاور عالی مدیرعامل استیل آذین هستند.
در پایان برنامه دیشب ۹۰ ، فردوسی پور بار دیگر ناراحتی اش را از مدیران شبکه ۳ با مخاطبان برنامه ۹۰ درمیان گذاشت.او گفت نه تنها اجازه نداده اند گفت و گوی کریمی را پخش کند ‏،که با اضافه کردن ۱۰ دقیقه به زمان برنامه اش هم مخالفت شده است.به همین دلیل و در حالی که هنوز دو بازی از بازیهای هفته هفتم لیگ و نیز گفت وگو با مهدی تاج نایب رئیس ‏، فدراسیون فوتبال پخش نشده بود ، فردوسی پور ۷ دقیقه پیش از پایان برنامه ، خداحافظی کرد.
پیش از خداحافظی اما او کار خودش را کرد.تقریبا همه حرفهای کریمی را که انتقاد غیرمستقیم از مدیریت استیل آذین بود ، تکرار کرد .
حالا دیگر اختلاف فردوسی پور با برخی مدیران شبکه ۳ آشکار شده است اختلافی که البته همیشه با حمایت علی اصغر پورمحمدی ، مدیرشبکه ۳ پایانی خوش برای تهیه کنده ۹۰ داشته است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي