خبرهایی از پرسپولیس (۸۹/۶/۹)

۱۳۸۹/۰۶/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://saeed67.persiangig.com/1583419745682071294209250149361092441184.jpg

مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار کوتاه باشگاه پرسپولیس در چند خط به روایت مرجع خبری:
ناراحتی دایی از شب نشینی بازیکنان
از قرار معلوم حضور یکی دو بازیکن پرسپولیس در لابی هتل، شب قبل از مسابقه با فولاد به مذاق علی دایی خوش نیامده و سرمربی پرسپولیس قصد دارد از این به بعد تمهیدات سخت‌تری را برای شرایط انضباطی بازیکنانش بیندیشد. دایی که از این مساله در تیم ملی لطمه خورده، اعلام کرده از این به بعد کلیه بازیکنان رأس ساعت ۱۰ باید در اتاق‌های خود باشند و چنانچه بعد از این ساعت بازیکنی را در لابی مشاهده کند، با او برخورد خواهد کرد.

پرسپولیس – نساجی؛ ۱۴ شهریور در تهران
علاوه بر دو بازی تدارکاتی پرسپولیس در مشهد که با تیم‌هایی از این شهر برگزار می‌شود، پرسپولیسی‌ها قبل از مصاف خانگی مقابل پاس همدان یک بازی تدارکاتی دیگر نیز در تهران و محل تمرین‌های خود انجام خواهند داد.
گفته می‌شود نساجی مازندران که برای سه بازی تدارکاتی مقابل پیکان، پرسپولیس و استقلال به تهران خواهد آمد، روز ۱۴ شهریور ماه رو در روی پرسپولیس قرار می‌گیرد.
مدیر روابط عمومی، معاون فرهنگی باشگاه شد
حبیب کاشانی، عباس علیپور، مدیر سابق روابط عمومی را به عنوان معاون فرهنگی باشگاه پرسپولیس منصوب کرد. همچنین در حکمی جداگانه منصور بیک محمدلو به عنوان سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس منصوب شد.

آیتم ویژه دایی در مشهد
آیتم حفظ توپ و پرسینگ یک آیتم ثابت و همیشگی در تمرین‌های پرسپولیس است چرا که دایی روی این موضوع حساس است و به بالا رفتن قوای تیم در این مساله تاکید خاصی دارد. گفته می‌شود دایی بعد از پایان مسابقه از پرس نکردن هافبک‌های حریف از طرف بازیکنانش به شدت ناراحت بوده و قصد دارد در مشهد آیتم‌های ویژه‌ای برای تقویت این موضوع در تمرین‌های خود بگنجاند.
جوانان پرسپولیس در چالوس
تیم فوتبال جوانان پرسپولیس هم در آغاز دوران بدنسازی خود اردوی خارج تهران بر پا می‌کند. جوانان پرسپولیس یک هفته در شهر چالوس اردو می‌زنند و تمرین‌هایشان را دنبال می‌کنند. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که بعد از کناره‌گیری مجید نایینی از سرمربیگری تیم امید پرسپولیس و حضور منوچهر عبدالله‌نژاد در راس کادر فنی این تیم، جوانان پرسپولیس هنوز سرمربی ندارد و قرار است فردا از سوی مسوول تیم‌های پایه پرسپولیس معرفی شود.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي