گزارش اختصاصی از كنسرت حمید عسكری

۱۳۸۹/۰۵/۱۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات



این كنسرت با تاخیری نزدیك به 45 آغاز شد. با وجود تاخیر در شروع برنامه، مردم همچنان وارد سالن می‌شدند. مدتی بعد از استقرار اعضای اركستر در جایگاه‌شان، حمید عسکری با یک دسته‌گل روی سن آمد و بعد از پرتاب گل‌ها به سمت حضار قطعه «قسمت» را اجرا كرد.

عسکری ضمن خوش‌آمد گویی به حضار، حسابی بابت كمبود زمان برای تبلیغات كنسرت اظهار نارضایتی كرد. بعد از آن نوبت به اجرای قطعه معروف «تلافی» رسید و حضار با شور خاصی حمید را تشویق و تا انتهای آهنگ با وی هم‌خوانی كردند. قطعه شاد «خنده و گریه» در ادامه اجرا شد.

نوبت به معرفی اعضای گروه رسید كه حمید هر از چند گاهی بعد از اجرای هر قطعه این افراد را معرفی می كرد؛ ایمان حجت (گیتار الكتریك)، عمید بنك دار(گیتار باس) ، امیر قمی نژاد(درامز)، منصور جنید(كیبورد)، محمد مشیری(بك وكال) و امید حجت (گیتار التریك- رهبر اركستر) گروه ارکستر حمید عسكری را تشكیل می‌دادند.

بعد از معرفی اعضای اركستر قطعه «صد پاره» اجرا شد. سپس عسکری از گذشته كاری خود سخن گفت و بعد از معرفی دوست میلاد ترابی او را به عنوان همكار جیدش در آلبوم تازه خود با نام «كما3» معرفی كرد. وی چند بیتی از یکی از قطعات این آلبوم را اجرا كرد كه بسیار مورد توجه مردم داخل سالن قرار گرفت. در ادامه برنامه حمید عسكری از مردم خواست تا نور موبایل‌های خود را روشن کنند تا قطعه «به دلم مونده» را اجرا کند.

حمید عسكری قصد داشت زمانی برای آنتراکت در میانه‌های برنامه در نظر بگیرد اما با مخالفت حضار روبه‌رو شد و از زمان تنفس منصرف شد. بعد از تك‌نوازی امید حجت، قطعات «فكر میكنی كی هستی»، «واسه اینه»، «ستاره» را اجرا شد.

نوبت به اجرای قطعه پرطرفدار«عزیز قصه‌ها» رسید كه با تنظیمی جدید همراه بود و عسکری این قطعه را به مادرش كه در سالن حضور داشت تقدیم کرد. حمید عسكری از تهیه كننده كنسرت (جلیل پور مدیر عامل شرکت آوای هنر)، صدابردارسالن (حسن اردستانی) و همچنین مرتضی شایسته تشكر ویژه کرد.

بعد از كلی تشویق و تقدیر حمید عسكری با غافلگیری حضار قطعه پرطرفدار «فرشته» را اجرا كرد كه بسیار مورد توجه حضار قرار گرفت. حمید عسکری در پایان قطعه «قسمت» را برای بار دوم را اجرا كرد. این كنمسرت در ساعت 23.15 به پایان رسید.

«عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم «عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم  «عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم
«عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم  «عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم «عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم
«عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم  «عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم «عزیز قصه‌ها»؛ تقدیم به مادرم


0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي