معرفی فیلم ‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

۱۳۸۹/۰۵/۱۳ | برچسب‌ها: , | 0نظرات

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آخرین بازمانده»، «کشف»، «آب (قسمت اول ودوم)»، «گمشده»، «اهداف متحرک»، «میک مک‌ ها: جنون بی‌وقفه»، «مردی با لباس سفید»، «سخته که خوب باشی»، «خانه‌ای از امید» و «هاوار» پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه ازشبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.
شبکه یک
به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «آخرین بازمانده» به کارگردانی نیکولی لبدو پنجشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۲۲ ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی الک سندربوخرو آمده: «ژامیر» پسربچه‌ای است که همراه مادر و پدرش در دهکده‌ای زندگی می‌کند. پدر او آهنگر ماهری است که تلاش می‌کند شمشیری ویژه برای نبرد با پادشاه ستمگر که «منیتر» نام دارد بسازد. شاه «منیتر» متوجه شده و همراه سپاهیانش به فرماندهی «ژادوبا» به دهکده آنها حمله کرده، اهالی روستا و همچنین پدر و مادر «ژامیر» را به قتل می‌رساند. «ژامیر» توسط افراد «ژادوبا» دستگیر شده و به معادنی در دل زمین فرستاده می‌شود تا در میان سایر بردگان، در خدمت شاه «منیتر» باشد.
فیلم سینمایی «آخرین بازمانده» محصول سال ۲۰۰۷ روسیه است.
****************
فیلم تلویزیونی «کشف» به کارگردانی مسعود شاه محمدی و تهیه کنندگی رضا جودی جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم درباره زندگی یک زوج جوان است که بر اثر اختلاف‌هایی بچگانه در حال فروپاشی است. «گذشت»، حلقه مفقوده زندگی آنهاست. اندیشه شیطانی از بین بردن یکدیگر، لحظه‌ای آنها را رها نمی‌کند. به تخیل مرد می‌رویم، چنانکه گویی آینده را می‌بیند، در حالی که متاثر از وسوسه‌های شیطانی است. در این تصور، همسرش مفقود می‌شود، همه چیز حکایت از قتل او توسط مرد دارد.
آرش مجیدی و احمد آقالو ‌در فیلم تلویزیونی «کشف» محصول‌ سال ۸۶ گروه فیلم‌‌‌های تلویزیونی ‌ شبکه اول بازی کرده‌اند.
شبکه دو
فیلم سینمایی «آب ۱» به کارگردانی چرلیس بینامی پنجشنبه ۱۴مرداد ماه ساعت ۳۰/ ۲۳ ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: ماتیو مک لاکلین که نخست‌وزیر کاناداست درطی یک سفر کوتاه بر روی رودخانه، درآب غرق می‌شود. دو نفر دیگر به نام‌های جکمن و خانم مادلین منزل نیز همراه او بوده‌اند. از این سه نفر جکمن زنده می‌ماند که در بازجویی‌ها اقرار می‌کند که قایق چپ شد است و نخست‌وزیر و خانم منزل غرق شده‌اند.
لسلی هاپ و پاول گروس درفیلم سینمایی «آب ۱» محصول سال ۲۰۰۴ کشورکانادا به ایفای نقش پرداختند.
************
فیلم سینمایی «آب ۲» به کارگردانی چرلیس بینامی جمعه ۱۵ مرداد ساعت ۳۰/۱۷ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: پس از برقراری شرایط جنگی بر کانادا، تام اذهان عمومی را پیرامون اتفاقاتی که افتاده است به افغان‌هایی بدبین می‌کند که در کانادا زندگی می‌کنند. او بدون هیچ مدرکی نام سه افغان را به عنوان مظنونین اصلی معرفی می‌کند. مارک لوین و لیا از این کار تام ناراحت هستند. در طرف مقابل مشاوران آمریکایی تام، دان پریچارد را مأمور می‌کنند تا این افغان‌ها را به دام بیاندازد و به زور نوار اعترافاتی از آنها پر کند.
شبکه سه
فیلم سینمایی «گمشده» به کارگردانی جرج اسلوز جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۳۰/ ۱۱ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: یک مرد روانی به نام «بارنی»، نامزد مردی به نام «جف» را که «دیان» نام دارد در یک پمپ بنزین می‌دزدد. «جف» سه سال به دنبال او می‌گردد. در این میان زنی به نام «ریتا» هم به او کمک می‌کند. علیرغم عدم موفقیت، «جف» دست از تلاش برنمی‌دارد، تا اینکه با «بارنی» روبرو می‌شود.
کیفرساتر لند، نانسی تراویس وساندرا بولاک درفیلم سینمایی «گمشده» محصول سال ۱۹۹۳ آمریکا به ایفای نقش پرداختند.
**************
فیلم سینمایی «اهداف متحرک» به کارگردانی جینگ وونگ محصول کشورهنک کنگ جمعه ۱۵مرداد ماه ساعت ۳۰ /۱۴ ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی نیکلاس تسه، ادیسون چن و سایمون یام در مورد چند بچه است که از کودکی با یکدیگر بزرگ شده‌اند، وارد نیروی پلیس شده و با یک گروه مافیایی درگیر می‌شوند. رییس مافیا یکی از پلیسها را جذب خود کرده و در یک درگیری ساختگی برادر و رقیب خود را کشته و پلیس جوان را مقصر نشان می‌دهد. اما او با کمک یکی از افراد پلیس، گروه مافیایی را نابود می‌کنند.
شبکه چهار
فیلم سینمایی «میک مک ها: جنون بی‌وقفه» به کارگردانی ژان پیر ژونه پنجشنبه ۱۴ مرداد ساعت ۴۰/ ۱۵ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: یک مرد و دوستانش تلاش می‌کنند جلوی معامله دو تاجر اسلحه را بگیرند. آنها با نقشه‌های مضحک اما حساب شده و با کمی خوش شانسی موفق   می‌شود جلوی حرک کشتی را بگیرند و همه اسلحه‌ها را در دریا بریزند. آنها حتی کارخانه اسلحه سازی را به آتش می‌کشند.
دنی بون و آندره دوسولیر در فیلم سینمایی «میک مک ها: جنون بی‌وقفه» محصول سال ۲۰۰۹ فرانسه در ژانر کمدی به عنوان بازیگران اصلی بازی دارند.
*************
جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۴۵/ ۲۰ فیلم سینمایی «مردی با لباس سفید» در قالب برنامه    «سینما ۴» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.
در فیلم سینمایی «مردی با لباس سفید» خواهید دید: مخترعی (گینس) که در مقام دستیار آزمایشگاه یک کارخانه نساجی کار می‌کند. پارچه‌ای اختراع می‌کند که هرگز فرسوده و کثیف نمی‌شود. پس از مخالفت‌های اولیه، یک کارخانه دار و دخترش از او حمایت می‌کنند، اما اتحادیه‌های کارگری و صاحبان کارخانه‌های نساجی متحد می‌شوند تا این پارچه به بازار نیاید.
جوآن گرین وود و آلک گونس در فیلم سینمایی «مردی با لباس سفید» محصول سال ۱۹۵۲ انگلستان در ژانر کمدی بازی کرده‌اند.
شبکه تهران
فیلم سینمایی «سخته که خوب باشی» ۴۰ دقیقه بامداد روز جمعه با بازی ساشا پتروویچ، داریا لورنچی، دمیر ساویچ و دانیجال ساویچ ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: فودوتولیا مردی میانسال وصاحب خانواده (زن ویک فرزند نوزاد) است که در ظاهر از طریق مسافرکشی با تاکسی به فعالیت‌های خلاف قانون برای دستیابی سریع به خوشبختی و موفقیت روآورده است؛ اما مخالفت‌های همسرش با کارهای خلاف وی، باعث می‌شود که او ناگهان تصمیم بگیرد تغییر رویه بدهد و سعی کند آدم خوبی باشد. او برای این کار از یکی از دوستان تبهکارش به نام سیو پول زیادی قرض می‌گیرد و با آن یک ون می‌گیرد و از آن برای گرداندن توریست‌ها در سارایوو استفاده می‌کند.
فیلم سینمایی «سخته که خوب باشی» به کارگردانی سرجان والتیک محصول سال ۲۰۰۷ کشورهای انگلستان، آلمان، بوسنی، اسلونی و صربستان است.
****************
فیلم سینمایی «خانه‌ای از امید» جمعه ۱۵ مرداد ساعت ۳۰/ ۱۳ از شبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان در مورد آنی وبلیندا دوستان قدیمی هستند که هر دو پزشکی خوانده‌اند. آنها ازدواج کرده‌اند، آنی باردار است ولی بلیندا نمی‌تواند بچه‌دارشود و یک دختر را به فرزند خواندگی پذیرفته است. آنی برای دیدن بلیندا به روستایی که بلیندا در آن زندگی می‌کند سفر می‌کند و مادر شوهرش که یک قابله با تجربه است، نگران اوست.
فیلم سینمایی «خانه‌ای از امید» محصول سال ۲۰۰۹ کشور آمریکا است.
سیمای استان ها
فیلم تلویزیونی «هاوار» به کارگردانی و نویسندگی احد عبادی جمعه ۱۵ مرداد ماه ساعت ۱۴ از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: احمد و هاوار به همراه مادرشان ازحلبچه به ایران و نزد پدربزرگشان می‌آیند هاوار شیمیایی شده و در نهایت با به دنیا آمدن رضا برادر کوچکترش می‌میرد.
ناصر بابائیان، مژگان ترانه، آرش حبیبی، عمر رسول‌پور و هادی افتخار زاده در فیلم تلویزیونی «هاوار» به تهیه کنندگی حامد خیری مطلق بازی کرده‌اند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي