معرفی سریالهای شبکه تهران در ماه رمضان89

۱۳۸۹/۰۵/۱۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

به گزارش فارس،  شبکه تهران برای ماه مبارک رمضان پخش دو مجموعه تلویزیونی در نظر گرفته است.
شبکه تهران تصمیم دارد دو مجموعه تلویزیونی «از پذیرفتن خانواده معذوریم» و «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» را در ماه مبارک رمضان پخش کند.
بنابراین گزارش، سریال «از پذیرفتن خانواده معذوریم» که سازندگان آن تصمیم دارند نام جدیدی برایش انتخاب کنند، در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۳:۱۰ پخش خواهد شد. مجموعه تلویزیونی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» نیز که در حال حاضر جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود؛ در این ماه هر روز ساعت ۱۹ از شبکه تهران پخش می‌شود.
به گزارش فارس، مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» داستان ۵ دوست است که با یکدیگر یک حمام را به سفره خانه سنتی تبدیل می‌کنند ولی اتفاقاتی رخ می‌دهد که تصمیم می‌گیرند دیگر ازدواج نکنند.
بر اساس گزارش فارس، در نخستین تجربه سریال سازی فرزاد موتمن، بازیگرانی چون: فرهاد آئیش، برزو ارجمند، علی قربانزاده، امیرحسین رستمی، رضا داوودنژاد، مهران رنجبر، شبنم قلی خانی، بهنوش بختیاری، بیتا سحرخیر، ملیکا شریفی‌نیا، گلاره عباسی، پرستو صالحی، داریوش کاردان و شقایق دهقان حضور دارند.
داستان این سریال را عباس نعمتی و طلا معتضدی می‌نویسند و تهیه کنندگی آن را «سید محمود رضوی» برعهده دارد.
برپایه این گزارش، مجموعه ۹۰ قسمتی «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته می‌شود و کارگردانی آن را افراد مختلفی برعهده داشته‌اند.
اپیزود‌هایی نظیر «هیئت دار»، «بازگشت»، «۲۱ گرم کوه»، «مزاحم»، «هشدار»، «رویای تلخ»، «داوری»، «شوخی»، «بازیگر»، «شانه‌هایی که دنیا را به دوش می‌کشند»، «گنجشک‌های شاهد»، «تاوان»، «تا آرام گیرد»، «حامی» و از مجموعه «شاید برای شما هم اتفاق بیافتد» ساخته شده است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي