بیوگرافی Petek Dincoz

۱۳۸۸/۰۷/۱۶ | برچسب‌ها: | 0نظرات

 

پتک دینچوز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پتک دینچوز یکی از هنرمندان سرشناس ، محبوب و زیبای ترک است که نه تنها در ترکیه بلکه در بسیاری از کشورهای دیگر جهان نیز دارای طرفداران بسیاری است . وی علاوه بر عرصه موسیقی در عرصه سینما نیز استعداد خود را ثابت کرده و از معدود هنرمندانی است که هم اکنون مشغول به اجرای برنامه صبحگاهی با بینندگان پرطرفدار است . هم اکنون بیوگرافی این هنرمند محبوب را از زبان خودش می خوانیم :

من در 29 می ( مصادف با 15 خرداد ) سال 1980 و در بیمارستان سلامتی ازمیر به دنیا آمدم و تا 14 سالگی در ازمیر زندگی کردم . من و خانواده ام تا همان اندازه ای که عاشق شهر ازمیر بودیم ، عاشق استانبول نیز بودیم ... و به همین خاطر تا قبل از اینکه برای سکونت به استانبول بیاییم ، تمام تعطیلات خود را در استانبول می گذراندیم .

بعد از اینکه در مسابقه ای واقع در قبرس ( به عنوان مدل ) صاحب رتبه خوبی شدم ، پیشنهادات بازی در سریال ها شروع شد و به دلیل اینکه بازیگری را بسیار دوست داشتم با سریال "sirilsiklam" به عرصه سینما قدم نهادم . بعد از ان به ترتیب در سریال های "zehirli cicek" ، "bir yildiz doguyor" و "nehir" ایفای نقش کردم . با ایفای نقش در سریال ها ، اجرای ترانه در صحنه را نیز شروع کردم و اولین بار در gunay وارد صحنه موسیقی شدم . حدس می زنید که این تجربه برای من هم شانس بزرگی بود و هم وسیله غرور . بعد از آن در محلی معروف به نام maksim به صورت خواننده ای تازه کار مشغول به اجرای ترانه شدم . شوخی شوخی ، من هم بزرگ شده ام و 5 سال را پشت سر گذاشته ام ، امیدوارم سال های طولانی با یکدیگر باشیم ..

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي