اس ام اس های جالب

۱۳۸۸/۰۷/۲۱ | برچسب‌ها: | 0نظرات

به رشتیه می گن زنتو با ماشین بردن! می گه: آوووووووووووووووو! اینا بنزین از کجا آوردن؟

 

اگر آمريکا انرژي هس....ته اي رو از ما بگيره ما هم چند چيزو از چند نفر مي گيريم 1) دريا کنارو از حميرا 2)اصفهان رو از معين 3)وطن رو از داريوش 4) خليج فارسو از ابي 5) آزادي رو از منصور 6)خديجه رو از سندي 7)آمنه رو از اندي 8) و مهم تر از همه گيتار رو از شماعي زاده

 

برات مي نويسم دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد مي برن ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره ولي من مي نويسم .. ...من ... مي نويسم دوست دارم

رسم زمونه : تو چشم ميذاري من قايم ميشم .........اما تو يكي ديگه رو پيدا ميكني

اسمون به ماه ميگه :عشق يعني چي ماه ميگه يعني بودن درآغوش تو ماه ميگه: توبگو عشق يعني چي آسمون ميگه انتظار ديدن تو

خوبه ادم يكي را دوست داشته باشه نه به خاطر اينكه نيازش رو برطرف كنه نه به خاطر اينكه كس ديگري رو نداره نه به خاطر اينكه تنهاست و نه از روي اجبار بلكه به خاطر اينكه اون شخص ارزش دوست داشتن رو داره

دختري مي رفت ، پسري او را ديد و دنبال او روان شد . دختر پرسيد که چرا پس من مي آيي ؟ پسر گفت : برتو عاشق شده ام . دختر گفت : برمن چه عاشق شده اي ، خواهر من از من خوبتر است و از پس من مي آيد ، برو و بر او عاشق شو . پسر از آنجا برگشت و دختري بدصورت ديد ، بسيار ناخوش گرديد و باز نزد دختر رفت و گفت : چرا دروغ گفتي ؟ دختر گفت : تو راست نگفتي . اگر عاشق من بودي ، پيش ديگري چرا مي رفتي؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشق يعني يک سلام بيجواب

عشق يعني حسرت

تشنه به آب عشق يعني همچون من شيدا شدن

عشق يعني قطره و باران شدن

عشق يعني يک شقايق غرق خون

عشق يعني دردمحنت در درون

عشق يعني سوز ني آه و شبان

عشق يعني معني رنگين کمان

مي دوني فلسفه اختراع سرسره براي بچه ها چيه؟ مي خوان از بچگي به ادم ياد بدن كه صعود چقدر سخت و سقوط چه اسونه

 

نابينا گفت : دوستت دارم ماه گفت تو که منو نمي بيني؟ چطوري دوستم داري . نابينا گفت :اگه مي ديدمت ؟ عاشق زيبايت مي شدم . اما حالا که نمي بينمت عاشق خودت هستم..

 

زندگي چيست ؟ اگر خنده است چرا گريه ميكنيم ؟ اگر گريه است چرا خنده ميكنيم ؟ اگر مر گ است چرا زندگي مي كنيم ؟ اگر زندگي است چرا مي ميريم ؟ اگه عشق است چرا به آن نمي رسيم ؟ اگه عشق نيست چرا عاشقيم

محبت مثل يه سکه ميمونه که اگه بيفته تو قلک قلبت ديگه نميشه درش آورد اگر هم بخواي درش بياري بايد اونو بشکني

 

عشق همچون نقاشيست بااين تفاوت که نقاشي را مي توان پاک کرداماعشق را هرگز کسي را که دوست داريد هم حقي بر شما دارد . حتي اينکه دوستتان نداشته باشد

اگه بی هوا کسی وارد زندگیت شد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! اگه بی محابا دلها قبل از دستها بهم گره خورد ؛ بدون کار "خدا" بوده ! اگه گریه هات تو خنده غفلت دیگران شنیده نشد تا خورد نشی ؛ بدون تنها محرمت "خدا" بوده ! حالا هم اگه دلت شکسته و بغض تنهائی خفتت کرده ؛ شک نکن تنها مرهمت "خداست" که ؛ از سر تواضع یه بهونه واسه نوازشت گیر آوورده

 

يادته يه روز گفتي چه كسي مي خواهد من و تو ما نشويم؟ عكسشو بده جنازه شو تحويل بگير! خودت بگو چي شد كه امروز به جاي جسدش كارت دعوت عروسي تون به دستم رسيد

 

پریشان کن سر زلف سیاهت شانه اش با من....سیه زنجیرگیسو باز کن دیوانه اش با من

 که میگوید که مِی نتوان زدن بی جام و پیمانه....شراب از لعل گلگونت بده پیمانه اش با من

 ز سوز عشق لیلی در جهان مجنون شد افسانه... . تو مجنونم بکن از عشق خود افسانه اش با من

بگفتم صید کردی مرغ دل نیکو نگه دارش...سر زلفش نشانم داد و گفتا لا نه اش با من

 زترک مِی اگر رنجید از من پیر میخانه....نمودم توبه زین پس رونق میخانه اش با من

 

نمي بخشمت .... بخاطر تمام خنده هايي كه از صورتم گرفتي .... بخاطر تمام غمهايي كه بر صورتم نشاندي .... نمي بخشمت .... بخاطر دلي كه برايم شكستي .... .. بخاطر احساسي كه برايم پرپر كردي ..... نمي بخشمت .... بخاطر زخمي كه بر وجودم نشاندي ..... بخاطر نمكي كه بر زخمم گذاردي .... و مي بخشمت بخاطر عشقي كه بر قلبم حك كردي

 

موفقيت مثل يک دختر زيبا هرلحظه ممکن است ما را ترک کند ولی شکست مثل يک مادر می خواهد درس های مهم زندگی را به ما بياموزد

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي