دانلود چند نرم افزار مجانی و کاربردی و مفید بصورت پورتابل

۱۳۸۸/۰۸/۰۲ | برچسب‌ها: | 0نظرات

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.com

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comMaxthon یک مرورگر با هسته اینترنت ایکسپلورر اما با ظاهر وامکانان زیبا و جدید است.این مرورگر به شدت به کسانی که سازگاری اینترنت ایکسپلورر با چند سایت کوچک را به فایرفاکس ترجیح می دهند،بسیار توصیه می شوند.

نسخه ۲٫۵٫۷٫۸۹۲ با حجم ۵٫۲۹

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comOpenOffice.org را همه علاقه مندان به متن باز و جنبش مجانی(خودم اختراع کرده ام) می شناسند.OpenOffice.org نسخه مجانی آفیس مایکروسافت برای ویندوز هست که بسی طرفدار دارد.

نسخه ۳٫۱٫۱ با حجم ۱۳۶٫۳۲ مگابایت

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comAudacity یک نرم افزار ویرایش صوت است که ویندوز،مک و لینوکس را پشتیبانی می کند.این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده ولی هسته ای قوی است.

نسخه ۱٫۳٫۹ Beta با حجم ۷٫۸۷ مگابایت

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comOpera را بعد از اینترنت ایکسپلورر و فایرفاکس در جایگاه سوم مرورگرهای پرطرفداراست که در نسخه جدید یک آیکون! به آن اضافه شده و سیستم آپدیتش بهینه شده است.تغییرات نسخه جدید را می توانید در این لینک ببینید.

نسخه ۱۰ با حجم ۸٫۶۷ مگابایت

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comAlt-Tab Thingy همان کار فشار دادن دکمه های Alt و Tab ویندوز را این بار با محیط کاربری کمی جذاب تر و امکانات بسیار پیشرفته تر انجام می دهد.

نسخه ۴٫۰۴ با حجم ۴۰۵ کیلوبایت

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comGoogle Chrome به عبارتی دیگر سیستم عامل گوگل است! گوگل کروم که حدود یک سال پیش(؟) توسط گوگل به عنوان مرورگری ساده و جذاب مطرح شد توانست در این مدت پیشرفت خوبی داشته باشد.به تازگی گوگل در وبلاگ سیستم عامل آینده اش اعلام کرده مرورگر گوگل کروم همان سیستم عامل ماست ولی ساده تر.تغییرات این نسخه را می توانید در این لینک ببینید.

نسخه ۴٫۰٫۲۰۳٫۲ Beta با حجم ۱۱٫۲۰ مگابایت

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comAbiWord یک وردپد پیچیده تر و یک آفیس ورد ساده تر هست.شاید ویژگی مهم AbiWord اوپین سورس بودن آن است.تغییرات این نسخه را می توانید در این لینک ببینید.

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.com

چون این نرم افزار ناآشناتر است تصویرش را گزاشتم:)

نسخه ۲٫۷٫۱۰ Beta با حجم ۷٫۹۵ مگابایت

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comهفت زیپ به جرات یکی از بهترین نرم افزار های فشرده ساز است که پشتیبانی آن از Tar و GZ باعث می شود این نرم افزار اولین انتخاب هاست لینوکس دارها مخصوصا با پنل DirectAdmin شود.

نسخه ۹٫۰۷ Beta با حجم ۹۶۸ کیلوبایت

دانلود چند نرم افزار کاربردی و مفید بصورت پورتابل www.beterkoonim.comاز آن پخش کننده های معروف در بین ایرانی هاست.با این که پخش کننده های بهتری هم به عقیده بسیاری وجود دارد ولی بعضی ها فقط این نرم افزار را به خاطر توانایی اش در دانلود از هزاران سایت(!) قبول دارند.

نسخه SP 1.0 با حجم ۱۶٫۴۰ مگابایت

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي