عکس و توضیحات در مورد خانه ی بیل گیتس!

۱۳۸۸/۰۷/۲۰ | برچسب‌ها: | 0نظرات

این منزل در مدینا/ واشنگتن/ Medina-Washington مشرف به دریاچه واشنگتن واقع شده و مساحت زمین ان بالغ بر ۵/۱۲ acre میباشد.. بیل گیتز زمین این خانه را در سال ۱۹۸۸ به مبلغ ۲ ملیون دلار خرید و ساخت خانه اش حدود هفت سال به درازا انجامید و در سال ۱۹۹۵ بپایان رسید. از خصوصیات این منزل انست که به محض ورود هر مهمان یک microchip به سینه او نصب میگردد که ارکاندیشن و الکتریسیته و سایر احتیاجات در محل سکونت مهمان ، با سلیقه و خواست مهمان ، مرتبا بصورت اتوماتیک تنظیم میگردد. در ضمن تمام دکوراسیون و اثار هنری در قسمت اقامت مهمان مطابق با سلیقه شخصی مهمان بلافاصله تغیر میکنند و همیشه فقط نزدیک ترین دستگاه تلفن به ان شخص زنگ میزند.
سایر اطلاعات در مورد این خانه بدین شرح است : 
مساحت این خانه ۵۰۰۰۰ متر مربع است.
درسال ۲۰۰۵ قیمت این خانه ۲۰۰ ملیون دلار برا ورد شده است.
هر یک ازدستگیره های در های این خانه ۲۰۰۰ دلار ارزش دارد.
زمانی در این خانه تعداد ۳۰۰ نفر به کار مشغول بودند که تعداد ۱۰۴ نفر انها در قسمتهای کامپیوتر و الکترونیک منزل کار میکردند.
در تمام قسمتهای این خانه حتی درون دیوارهای سنگی دوربینهای مخفی کار گذاشته شده است.
درختی که قبلا در زمین این خانه وجود داشت و مورد علاقه بیل گیتز میباشد مرتبا بوسیله کامپیوتر و سایر تجهیزات الکترونیکی مراقبت میشود و آب و کود و محیطش بصورت اتوماتیک کنترل میگردد.
در زیر زمین این خانه یکی از مجهز ترین سالنهای سینما در جهان برای استفاده شخصی بیل گیتز و مهمانانش ساخته شده است.
هنگامی که او میخواهد به منزل مراجعه کند اب وان حمامش بطور اتوماتیک در وان ریخته میشود و حرارت ان مطابق با نظر او ثابت میماند.
در ضمن قسمت اعظم این خانه در زیر زمین ساخته شده تا ظاهرا زیاد بزرگ بنظر نرسد!

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي