برگزاری بازی دوستانه فوتبال ایران و آلمان

۱۳۸۹/۰۸/۰۳ | برچسب‌ها: | 0نظرات

طبق توافقی نمایندگان پارلمان آلمان با نمایندگان مجلس ایران، تیم‌های فوتبال ایران و آلمان دیداری دوستانه برگزار می‌کنند.
به گزارش فارس: طبق توافقی نمایندگان پارلمان آلمان با نمایندگان مجلس ایران، تیم‌های فوتبال ایران و آلمان دیداری دوستانه برگزار می‌کنند.
نمایندگان کمیته فرهنگی پارلمان آلمان اخیرا سفری به تهران داشته و با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث مختلف گفت‌وگو کردند.
بر اساس این گزارش، بازی دوستانه فوتبال ایران و آلمان از جمله مباحث میان نمایندگان پارلمان دو کشور بوده است.
حجت‌الاسلام سید جلال یحیی‌زاده رئیس کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی در این باره به فارس گفت: نمایندگان آلمانی با همتایان ایرانی خود توافق کردند که روال قانونی بازی دوستانه تیم‌های فوتبال دو کشور طی شود.
وی با بیان اینکه قرار شد فدراسیون فوتبال طی نامه‌ رسمی بازی دوستانه با تیم آلمان را به فدراسیون این کشور ارائه و مراتب را به مجلس شورای اسلامی گزارش کند، افزود: ما از نمایندگان آلمان خواستیم که در ورزشگاه آزادی میزبان این بازی دوستانه باشیم اما احتمال برگزاری این بازی در تهران بیشتر از مونیخ است.
متن نامه‌ فدراسیون فوتبال کشورمان به فدراسیون فوتبال آلمان به این شرح است:
جناب آقای نیرزباخ ولفگانگ
دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال آلمان
موضوع: پروپوزال برای یک دیدار دوستانه بین‌المللی (ایران و آلمان)
با احترام و آرزوی بهترین‌ها
از جانب فدراسیون فوتبال ایران مایلم مراتب احترام و بهترین آرزوها را به عرض شما برسانم.
با استناد به سابقه طولانی همکاری و ارتباط مشترک بین دو کشور، فدراسیون فوتبال ایران به دنبال پیدا کردن راهی برای فراهم آوردن یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال آلمان و سایر همکاری‌ها در سطوح مختلف است.
به همین دلیل، فدراسیون فوتبال ایران قصد دارد از تیم ملی فوتبال بزرگسالان آلمان برای حضور در ایران یا آلمان جهت برگزاری یک دیدار دوستانه در یکی از روزهای مشخص شده در تقویم فیفا دعوت به عمل می‌آورد.
ما معتقدیم که این بازی‌های دوستانه باعث گسترش روابط و همکاری‌های بین دو کشور شده از طرفی در گسترش فوتبال در ایران نیز بسیار مفید خواهد بود.
در انتظار پاسخ مثبت شما در اسرع وقت هستیم.
-رونوشت به کمیته ورزش مجلس شورای اسلامی

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي