آیا مدام این جمله را در ذهن خود تکرار می کنید که کسی شما را دوست ندارد ؟

۱۳۸۹/۰۸/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.salijoon.ws/mail/890523/ss.jpg
آیا مدام این جمله را در ذهن خود تکرار می کنید که کسی شما را
دوست ندارد ؟ آیا احساس پوچی می کنید ؟ آیا احساس می کنید در این دنیا تنها هستید ؟
اگر در ذهن خود مدام این جمله را تکرار می کنید : " من به درد هیچ کاری نمی خورم ، برای همین کسی مرا دوست ندارد " ، " چرا کسی مرا دوست ندارد "

آیا مدام خود را با موفقیت های هم سن و سالان تان مقایسه می کنید ؟

آیا می دانید در پس این جمله : " کسی مرا دوست ندارد " یک ضعف بزرگ نهفته است در ابتدا خبر از این موضوع می دهد که شما اعتماد به نفس پائینی دارید که با هر برخورد و یا سخنی نا امید می شود .
شما هر بار که این جمله را در ذهن خود تکرار می کنید :" او مرا دوست ندارد" یا اینکه " من برای کسی اهمیت ندارم " تبعات منفی بسیاری بر روی ذهن شما دارد . اگر بیش از 6 ماه است که با این تفکر زندگی می کنید توصیه می کنیم که به یک روان شناس مراجعه کنید تا توصیه ها و مشاوره های او شما را از این حالات روحی خارج سازد .

فراموش نکنید سایرین شما را از روی برخورد ظاهری تان می شناسند ، از حالت روحی ، فکری و ذهنی تان . اگر هنگامی که به شخص دیگری می رسید بگوئید تنها هستم یا اینکه کسی مرا دوست ندارد ، صحبت های شما افکار منفی را به فرد مقابل القا می کند و مطمئن باشید کسانی که با شما در ارتباط هستند به سادگی این موضوع را درک می کنند و با خود می گویند حتما او یک عیبی دارد که کسی او را دوست ندارد و از او دوری می کنند و او هم از شما دوری می کند .

هر شخص اشتباهات و کیفیت های مخصوص به خود را دارد که او را تبدیل به فردی واحد می کند .

چرا خود را باور ندارید ؟ آیا می دانید بسیاری از افرادی که حتی مقام، تحصیلات و یا خیلی از امتیازات شما را ندارند به دلیل اینکه خود باوریشان بالاتر می باشد به سادگی موفق می شوند .

اگر این موضوع تا این حد برای شما مهم است باید گفت که بزرگترین اشتباه زندگی تان را مرتکب شده اید . زیرا این احساس زجر آور است و اینکه مفید نیستید و کسی شما را دوست ندارد به شدت مخرب است برای رهایی از این حس باید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید .

اگر با کمبود اعتماد به نفس به دلیل شکل ظاهریتان ، شرایط مالی ، خانوادگی و ... مواجه هستید ، این موضوع را فراموش کنید .
به باورهای مثبت و افکار سازنده فکر کنید تا اتفاقات خوب برای تان پیش آید و در غیر این صورت نیروهای منفی را جذب می کنید و به همان صورت در زندگی تان بازخورد پیدا می کند . مطمئن باشید هزاران نفر در این دنیا و یا حتی در شهری که شما زندگی می کنید با این مشکلات سر به گریبان هستند فقط به دلیل اینکه خود را باور دارند می توانند با تمام مشکلاتشان کنار بیایند و مشکلات را از سر راه خود بردارند .

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي