گفتگوئی جدید با مهدی مهدوی کیا

۱۳۸۹/۰۸/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:QA-oyOu5_bv_xM:http://www.footballroad.com/data/news/img/a/850621Mahdavikia2_1.jpg&t=1

کاپیتان استیل آذین گفت: «استیل آذین مستحق شکست مقابل پرسپولیس نبود.»
مهدی مهدوی کیا گفت: «به هیچ وجه مستحق شکست در این مسابقه نبودیم. استیل آذین بر خلاف جریان بازی، گل اول را دریافت کرد. تیم ما فرصت‌های گلزنی خوبی را به دست آورد که نتوانست از آن‌ها استفاده کند. متاسفانه مقداری هم با مشکل بدنی مواجه شده بودیم.»
کاپیتان استیل آذین ادامه داد: «تیم ما صاحب پنج شش موقعیت مسلم گلزنی شد و به خوبی توانسته بودیم پرسپولیسی‌ها را تحت فشار قرار دهیم. آن‌ها نباید پیروز این بازی می‌شدند اما اتفاقات فوتبال باعث چنین نتیجه‌ای شد. ضمن این که پرسپولیسی‌ها از تک موقعیت‌هایشان برای برد استفاده کردند.»
وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی می‌کنید استیل آذین چه زمان از این شرایط خارج شود گفت: «متاسفانه وقتی نتیجه‌گیری‌ها چنین است و تیم هم در انتهای جدول حضور دارد، یعنی شرایط ما بحرانی است. مشکلات حاد و باعث نتایج ضعیف ما شده است. تیم ما می‌تواند با کسب یک پیروزی از این وضعیت خارج شود و روند صعودی را در پیش گیرد. در مقابل پرسپولیس روز ما نبود. هرچند بازی در مقابل هواداران پرشوری که زمانی برای آن‌ها بازی می‌کردیم، از نظر روحی برای ما مشکل‌ساز نشد.»
مهدوی کیا در پاسخ به این سوال که آیا بردن دسته گل برای علی دایی در ابتدای این مسابقه نوعی اعلام رضایت برای پیوستن به پرسپولیس در فصل آینده نیست گفت: «من فقط به رقابت‌های امسال و حضورم در استیل آذین فکر می‌کنم. هیچ چیز معلوم نیست. شاید فصل آینده در پرسپولیس باشم و شاید اتفاقات دیگری هم بیفتد. در این مورد هنوز تصمیم‌گیری نکرده‌ام.»

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي