گفتگوئی جدید لیلا اوتادی بازیگر جوان سینما

۱۳۸۹/۰۸/۰۷ | برچسب‌ها: | 0نظرات

لیلا اوتادی بازیگر جوان سینما این روزها علاوه بر بازیگری به تازگی به عکاسی نیز علاقه مند شده است و حتی نمایشگاه گالری جهان نما را نیز برگزار کرد.
لیلا اوتادی هم مثل خیلی از بازیگران دیگر,در رشته ای به جز بازیگری تحصیل کرده و سپس وارد این حرفه شده است.رشته تحصیلی او معماری بوده و به همین خاطر طی چند سال اخیر به هر کجا که سفر کرده عکس هایی با موضوع معماری شهر گرفته است.
لیلا اوتادی در این رابطه می گوید:به دلیل اینکه رشته من در دانشگاه معماری بود در آن دوران عکاسی هم می کردم اما نه در حد حرفه ای,به همین خاطر وقتی به جاهای مختلف سفر کردم تصمیم گرفتم عکاسی کنم و بعد نمایشگاهی را به نفع امور خیریه برگزار کنم.من در دو سال اخیر به شهر های مختلفی مثل وین,پاریس,فلورانس,رم,بانکوک و...سفر کرده ام و اینکه ادیان مختلف چطور بر معماری هر شهری تاثیر گذاشته اند بررسی کرده ام.


























0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي