شیث رضایی :(ش.ر)معروف من نیستم

۱۳۸۹/۰۸/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://img.tebyan.net/big/1386/12/189207213501162082118122367655655189186234.jpg
من نمی دانم چه مهمانی ای رفته ام که خودم هم خبر ندارم،از لواسان که رد نشده بودم هیچ ،بلکه به مهمانی شبانه نیز نرفته ام.

شیث رضایی،در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعاتی که پیرامون دستگیری برخی از بازیکنان فوتبال در مهمانی شبانه که یکی از آنها(ش.ر) است می گوید:«من حتی در عروسی برادرم هم شرکت نکردم تا مشکلی برایم پیش نیاید،ولی نمی دانم این حرف و حدیث ها از کجا می آید.باید بگویم که من آن (ش.ر )معروف نیستم. از کسی ترسی ندارم.باز هم می گویم بازیکن که همه از آن حرف می زنند،من نیستم.»
رضایی این را می گوید و ادامه می دهد:« من نمی دانستم که پاسخ دادن به تشویق هواداران باعث تحریک تماشاگران می شود،قبول دارم که این کار من باعث بی احترامی به تماشاگران شد،دیگر به تشویق پاسخ نمی دهم.من با کسی مشکلی ندارم و تیمم را دوست دارم؛بالاترین مشکل فوتبالیم در زمان قطبی بود که با انداختن گل به گردن وی حل شد،بعد از بازی مقابل استقلال ۱۰روز به من مرخصی دادند و من هم قبول کردم.نمی دانم آیا این مرخصی بیشتر از دو روز طول می کشد یا نه اما به نظر علی آقا احترام می گذارم.»
شیث در پایان به شایعه کم کاری اش در بازی با استقلال اشاره می کند و می گوید:« بحث این حرفها نیست.این وصله ها به من نمی چسبد. همه مرا می شناسند.باورتان می شود که من اگر کم کاری کنم،باز هم من را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان داربی بشناسند.»

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي