تجمع جمعی از دانشجویان در مقابل دانشگاه علوم ‌پزشکی ایران

۱۳۸۹/۰۸/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://www.iums.ac.ir/files/aiacong/pic_aiacong/arm2_copy.jpg
جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران در واکنش به حکم روز گذشته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر انحلال دانشگاه علوم‌پزشکی ایران، صبح امروز در مقابل این دانشگاه تجمع کردند.
 حدود ۸۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران در واکنش به انحلال این دانشگاه از ساعت ۹:۳۰ امروز یکشنبه ۹ آبان در مقابل دانشگاه علوم‌پزشکی ایران واقع در بزرگراه شهید همت تجمع کردند.
این دانشجویان با سر دادن شعار “نه تهران، نه بهشتی، فقط علوم‌پزشکی ایران ” نسبت به انحلال دانشگاه علوم‌پزشکی ایران اعتراض کردند.
لازم به ذکر است روز گذشته مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ابلاغ نامه‌ای به محمد باقر لاریجانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران دستور داد تمام واحدهای آموزشی، پژوهشی و دانشجویی منتزع از دانشگاه علوم‌پزشکی ایران اعم از دانشکده ها و مراکز تحقیقاتی، بیمارستان‌های آموزشی، واحدهای پردیس مرکزی و بین‌الملل و سایر واحدهای دانشگاه که به نحوی با مراکز آموزشی، پژوهشی و دانشجویی مرتبط هستند و نیز واحدهای رفاهی و پشتیبانی مرتبط اعم از خوابگاه‌های دانشجویی و فضاهای فوق برنامه و فرهنگی به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل شوند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي