تازه ترین خبرها از حواشی فوتبال ایران (۸۹/۸/۹)

۱۳۸۹/۰۸/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://persianload.com/wp-content/uploads/2010/04/varzeshi.jpg

رضایی: شاید عضو هیات مدیره استقلال شوم
عضو سابق هیات مدیره استقلال گفت: برای حضور در ترکیب هیات مدیره جدید استقلال با من صحبت شده است.
امیدوار رضایی در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها درباره حضورش در ترکیب هیات مدیره استقلال گفت: مشخص شدن ترکیب هیات مدیره باشگاه بر عهده سازمان تربیت بدنی و علی سعیدلو است و رئیس سازمان باید برای انتخاب هیات مدیره در راس باشگاه با توجه به حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اقداماتی را انجام دهد. من در دوره گذشته از هیات مدیره استعفا نکرده بودم و زمانی که مسؤولیت حضور در مجموعه استقلال به من محول شود، کوتاهی نخواهم کرد و اگر هم چنین موضوع رخ نداد به عنوان هوادار به حمایت از استقلال خواهم پرداخت. اولادی و خلعتبری جریمه شدند
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهرداد اولادی و محمدرضا خلعتبری بازیکنان تیم های ملوان بندرانزلی و ذوب آهن اصفهان را جریمه کرد.
اولادی که در دقیقه ۲۸ بازی تیم های ملوان و شهرداری تبریز به نحوه قضاوت داور اعتراض و فحاشی کرده بود، یک جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. محرومیت این بازیکن به مدت ۶ ماه با تعلیق مواجه می شود و در صورت بروز هر گونه تخلف، اجرا خواهد شد.
همچنین محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان که در دیدار سوم آبان ماه این تیم مقابل پرسپولیس تهران مرتکب عمل غیر ورزشی و زننده نسبت به یکی از بازیکنان تیم مقابل شده بود به توبیخ کتبی با درج در پرونده و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
بنا بر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز باید ۱۷ آبان ماه برای ادای توضیحات در خصوص مصاحبه انجام شده با نشریات ورزشی در روز سوم آبان ماه و همچنین تخلفات تماشاگران این تیم در مسابقه روز دوشنبه (دوم آبان ماه) مقابل استقلال تهران، در این کمیته حاضر شود.
شیث: من در میهمانی شبانه دستگیر نشدم!
مدافع اخراجی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعات چند روز گذشته در محافل خبری مبنی دستگیری او در یکی از باغ های شمال تهران در یک میهمانی شبانه توضیح داد: من نمی دانم چه میهمانی ای رفته ام که خودم هم خبر ندارم،از لواسان که رد نشده بودم هیچ، بلکه به مهمانی شبانه نیز نرفته ام.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شیث رضایی، در خصوص شایعاتی که پیرامون دستگیری برخی از بازیکنان فوتبال در میهمانی شبانه که یکی از آنها(ش.ر) است می گوید:«من حتی در عروسی برادرم هم شرکت نکردم تا مشکلی برایم پیش نیاید، ولی نمی دانم این حرف و حدیث ها از کجا می آید. باید بگویم که من آن (ش.ر)معروف نیستم. از کسی ترسی ندارم. باز هم می گویم بازیکن که همه از آن حرف می زنند، من نیستم.»
بازیکنان استقلال باز هم مصاحبه نکردند!
به رغم آن که تیم فوتبال استقلال مقابل راه آهن به پیروزی رسید، اما بازیکنان این تیم باز هم از انجام مصاحبه با رسانه های تصویری و نوشتاری خودداری کردند. این موضوع باعث ناراحتی خبرنگاران شده بود، اما علی فتح ا…زاده سرپرست باشگاه استقلال در این خصوص قول داد تا این موضوع را در جلسه کمیته فنی باشگاه مطرح کند و بازیکنان بتوانند پس از بازی مصاحبه کنند.
انتقاد ترابیان از امکانات کم پایتخت: از حالا به فکر مکان بازی با برزیل هستیم
رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از برگزاری دو دیدار تیم ملی ایران برابر روسیه در اصفهان خبر داد.
عباس ترابیان در گفتگو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه در تهران جایی برای برگزاری دیدار دوستانه با روسیه نداشتیم و اینکه اگر قرار باشد در ورزشگاه آزادی بازی کنیم، مجبوریم کف پوش سالن را عوض کنیم، تصمیم گرفتیم دو بازی با روسیه را در سالن پیروزی اصفهان که شرایط آبرومندانه ای دارد، برگزار کنیم.
وی افزود: هر زمان که به مسؤولان این مشکل را منتقل می کنیم قولهایی می دهند، اما در واقع اتفاقی نمی افتد. ما از الان درگیری فکریمان این است که برای بازی دوم و سوم اسفند برابر برزیل چه کاری انجام دهیم.
ترابیان در پاسخ به این پرسش که از یک سو ادعای برگزاری جام جهانی فوتسال را داریم و از سوی دیگر پایتخت یک سالن فوتسال ندارد، گفت: به هر حال اگر قرار است سالن آزادی در اختیار فوتسال قرار گیرد باید کفپوش فوتسال روی آن قرار گیرد. این منطقی نیست که هر وقت بازی داریم کفپوش کپ را جدا کنیم و به سالن آزادی بیاوریم. این کف پوش ها پس از ۲ ، ۳ بار جدا شدن و چسباندن شرایط خوب خود را از دست می دهند و مجبوریم ۵۰ میلیون تومان دوباره هزینه کنیم تا کفپوش جدیدی را ایجاد کنیم و این ضرر قابل توجهی را به ما می زند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي