برای خرید تلویزیون ‌های LCD بشتابید:

۱۳۸۹/۰۸/۰۹ | برچسب‌ها: | 0نظرات


http://www.orado.com/uploadedFiles/ShoppingFiles/bebdc2e207f24b2.jpg
این روزها گویا زمان خوبی برای خرید تلویزیون‌های LCD است. کارشناسان و تحلیل‌گران بازار معتقدند که به دلیل آنکه قیمت این محصولات در بازار جهانی تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کرده است، این روزها بهترین زمان برای خرید در این بازار است.
این کاهش قیمت در واقع بعد از بحران اقتصادی سال میلادی گذشته آغاز شده و حالا به اوج خود رسیده است. این در حالی است که بعضی از کارشناسان هم معتقدند که این اتفاق می‌تواند به‌خاطر نزدیک شدن به فصل تعطیلات سال نو میلادی باشد و شرکت‌ها برای افزایش میزان فروش خود ترجیح به کاهش قیمت تلویزیون‌ها داده‌اند.
یکی از کارشناسان موسسه تحقیقاتی DisplaySearch در این مورد پیش‌بینی کرده است که قیمت تلویزیون‌های LCD تا پایان فصل تعطیلات تا ۸ درصد بیشتر کاهش پیدا خواهد کرد.
این تحقیقات نشان می‌دهند که در حال حاضر، متوسط قیمت جهانی برای تلویزیون‌های LCD با اندازه ۳۲ اینچ به ۳۵۰ دلار می‌رسد و این متوسط قیمت به ترتیب برای تلویزیون‌های ۴۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ برابر ۵۰۰ دلار، ۱۵۰۰ دلار و ۴۰۰۰ دلار است.
این موضوع باعث می‌شود که خریداران به جای خرید تلویزیون‌های LCD با اندازه کوچک‌تر، به خرید تلویزیون‌های بزرگ‌تر تمایل پیدا کنند. با این اوصاف است که کارشناسان و فعالان بازار تلویزیون فصل تعطیلات سال نو پیش رو را فصلی پر رونق و داغ برای بازار انواع تلویزیون‌های LCD در سرتاسر جهان پیش‌بینی کرده‌اند.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي