معرفی گوشی های پرفروش در هفته گذشته

۱۳۸۹/۰۸/۰۸ | برچسب‌ها: | 0نظرات

http://www.donya-e-eqtesad.com/News/1865/27-02.JPG
۵۱۳۰ XpressMusic ، ۲۷۰۰ نوکیا، SATIO و VIVAZسونی اریکسون ، B3410و C3303 سامسونگ ، GB190 ، GD510 ال جی و LEGEND اچ تی سی به عنوان پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته ای که گذشت معرفی شدند.
به گزارش موبنا، امکانات بالا و قیمت مناسب گوشی های فوق  از جمله دلایل اصلی استقبال مشتریان از این گوشی ها در هفته گذشته بوده است.
** پرفروش ترین های نوکیا
سه مدل گوشی ۵۱۳۰ XpressMusic ، ۲۷۰۰ و XpressMusic 5800 نوکیا که به بهای ۱۱۰ ، ۹۸ و ۲۸۰ فروخته شد توانست در هفته گذشته از فروش مناسبی برخوردار شوند.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و جک صوتی ۳٫۵ میلیمتری از امکانات تعبیه شده در ۵۱۳۰ XpressMusic به شمارمی آید.
صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت از قابلیت های گوشی ۲۷۰۰ کلاسیک و صفحه نمایش
لمسی ۳٫۲ اینچی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳٫۱۵  مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت از امکانات گوشی XpressMusic 5800 به شمار می آید.
گوشی های ارزان قیمت نوکیا که با بهای زیر ۱۰۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود نیز در لیست پرفروش ترین های نوکیا در هفته گذشته قرار گرفت.
** پرفروش ترین های سونی اریکسون
دو مدل  SATIO و  VIVAZسونی اریکسون که به بهای ۲۶۹ و ۴۵۰ هزار تومانی در بازار عرضه شد توانست در هفته گذشته مورد خرید بیشتر مشتریان قرار گیرد.
گوشی k970 این برند نیز با بهای فروش ۱۷۵ هزار تومانی همچنان به عنوان یکی از خوش فروش ترین های سونی اریکسون در بازار قرار دارد.
W100 ، C901 و T715 از دیگر مدل های پرفروش سونی اریکسون در هفته گذشته به شمار آمد که با قیمت ۱۲۲ ، ۲۱۰ و ۱۷۰  هزار تومانی در بازار به فروش رسید.
** پرفروش ترین های سامسونگ
دو مدل گوشی B3410و C3303  سامسونگ که به ترتیب به بهای  ۱۶۸ و ۱۰۳ هزار تومان به فروش رسید، مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
S3100، S3600، S5550 وs7070 از دیگر گوشی های پرفروش سامسونگ در هفته گذشته بود که با قیمت ۸۹، ۱۰۴، ۱۷۳ و ۱۷۹ هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
** پرفروش ترین های ال جی
سه مدل گوشی GB190 ، GD510 و GU230 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای ۴۹ ، ۱۵۳ و ۶۶ هزار تومان به فروش رسید در هفته گذشته از فروش بالایی د برخوردار شد.
GM360، GX200 ، KP500 و BL20 از دیگر گوشی های ال جی بود که با قیمت فروش ۱۹۷ ، ۱۰۶، ۱۲۷ و ۲۰۴ هزار تومانی در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت.
** پرفروش ترین های اچ تی سی
دو مدل گوشی LEGEND و HD2 که با گارانتی اصلی” پرشین تلکام” به بهای ۵۶۷ و ۶۱۹ هزار تومان فروخته  شد توانست در هفته گذشته در میان سایر مدل های این برند از فروش بالایی برخوردار شود.
صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی AMOLED ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، سیستم عامل آندروئید و ارتقا حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت از ویژگی های LEGEND اچ تی سی و صفحه نمایشtft لمسی با قابلیت نمایش ۶۵ هزار رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و سیستم عامل ویندوز موبایل ۶٫۵ از امکانات تعبیه شده در گوشی HD2 به شمارمی آید.
Pro 2 ، DESIER و HDmini از دیگر گوشی های خوش فروش این برند به شمار آمد که با قیمت ۴۹۳ ، ۶۸۰ و ۴۳۰ هزار تومانی در اختیار کاربران قرار گرفت.

0 نظرات:

ارسال یک نظر

مطالب قبلي